sila tengok dan click

Rabu, 27 Oktober 2010

round-round


assalamaualaikum semua.erm saya rasa saya dah lama tak berjumpa dgn blog saya ni. hehe.rindunyee..act skang saya maseh x ada idea apa nak cerita.erm, okay semalam saya g keluar dgn kawan2 saya iaitu dengan cik ki, pika dan effa.kami g mid valley setelah mendapat tahu kat sane ade sale sampai 70% yg diberitahu oleh roomate saya, zia.hehe.


hajat hati saya memang lah nak g beli-belah ape2 yg murah, tapi x nak shopping banyak3 sgt
kerana duit simpanan yang ada x berapa nak mengizinkan.(--') huhu.kami naik bus komuter dalm pukul 2 lah camtuh.then sampai KTM.


naseb kitorang baik lah jugak sebab xlama sgt menunggu untuk mendapatkan tren.mayb sebab hari isnin xramai orng.hehe.cam beselaah, dah nama pon wanita, so kami semua pon naiklah kat area koc wanita. saya paling elergik kalau dlm koc wanita yg memang dah tertera berwarna pink serta sticker yg besar2 dah ditampal kat tingkap tuh maseh belum dapat dilihat oleh segolongan kaum adam.



lelaki-lelaki yg seperti ini seumpama tidak menghormati hak wanita.tetapi ini from my perspective.terpulanglah kamu semua nak fikir mcm mane.bagi lelaki, kamu jgn terasa dgn apa saya ckp ea, lagipun bukan semua yg buat, juz fews of man.senyum sikit wahai kaum lelaki. :)



dan bagi saya, bila dah nampak mereka2 ni yg masuk ke koc wanita, apalagi saya mesti memandang mereka dgn perasaan yg GERAM!hoho.gadis-gadis yg lain pon wat lah yg sama okay?jgn takut2 sebab dorng pon tau yg dorrang tuh bersalah sebenarnya.saya sgt suke apabila melihat petugas2 polis bantuan yg kat komuter tu menghalau lelaki-lelaki ini.saya rasa sangat heppyyy dan rasa petugas itu sgt mengahormati kaum wanita.saya sukeee awak; petugas!



okayh, berbalik ke perjalanan menuju mid, sekejap shj kami semua sampai ke destinasi. FYI, saya x selalu pergi mid, kerana apa pun saya x pasti sgt. mungkin sebab mid telalu besar untuk saya.hehe.sebab en skeleten pon xsuke sgt kot g mid.hehe.



guess where our 1st destination?haha!salah lah!mestilah kat area ATM machine.hehe! selesai proces kuar duit, kami terus cari JUSCO.hoho.bermulalah berlihat-lihat bermacam2 baju2 dan kasut2 dan seluar2 dan accessories yg santek2 dan menawan hati.hehe.tapi saya masih beringat.saya x mahu terlalu berbelanja.hehe.

seronok ah shopping..

saya tahan je keinginan hati saya untuk membeli sepasang kasut yang tinggi.saya xpernah pakai kasut tinggi xkira la wedges or heels.sedeyh lah. (T__T).saya mahu, tapi maseh belum ada keinginan untuk membeli kasut tggi.hoho.



saya dan kawan2 pusing2 ke kawasan yg ade sale.masing-masing sedang mencari mana yg berkenan. saya mahukan jeans GOGGLES, tp the price still out from my bajet, so let it go jelaah walaupon jeans tuh mang smart.smaaaart sgt(pada mata saya lah).xape2, gune je ape yang ada ye citah?

best2 shopping

survey-punya-survey, saya tertarik dgn baju dari t-zed, one is sleeve-less n ag 1 agak mcm
ladies skit.saya memang menginginkan baju mcm tuh, then dah nampak beli jelah. 1 ag, saya nak legging......wuawuawua.tah lah nak pakai g mana pon saya tak tahu lah. masitah ni leyh tahan jugak ye, suke menghabeskan wanggg....


erm,then kami dah penat lelah shoping, so kami mula rasa lapar.destinasi untuk g makan ialah pizza hut.erm.shedaapnyeee...hehe.mang sedap apabila mushroom soup tu ditambah dgn mozzarella cheese!aum!nak lagi.nak lagi.nak lagi...hoho..



pastuh selesai makan, kami p solat dan pastu jalan2 dan terus balik.for the first time saya membeli majalah DARA.com...wohooo..best lah magzne tuh.rasa nak beli ag untuk next month pnye.hhehehe..okay, pastuh balik kolej.balik bilik terus mandi, baca majalah DARA.com then tertidor daa...





yg penat jalan-jalan,
siti masitah



so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: