sila tengok dan click

Selasa, 19 Oktober 2010

sniff , sniff



STRESS di sini yah! punyelah kan semangat hati ni g fakulti nak wat kerja SE yg bakal di-presentkan next week, aleh2 tau2 jer PC tuh leh mampus.



camni citernye.tadi pukul 3.30 saya g lah fakulti, kononnya nak wat kerja lab.okayh.makan2 kueyh eh bukan, makan roti sebanyak 4keping(melantak je masitah) then terus ke lab SE yg mana tempat biasa saya wat kerja.misi saya mahu menyiapkan tugasan yg telah diberikan oleh kumpulan saya.anyway, saya rasa tugas saya tidaklah terlalu sukar.terima kasih ye kawan2 se-team!


erm. balik kepada cite asal.sedang saya khusyuk membuat tugasan plus ber-facebooking dan juge ushar blog2 rakan2, tetiba ada plak bunyi yang semacam keluar dalam lab tersebut.huhu.dah nampak di situ xde internet.



kawan2 yang lain sume dah chow p lab yg lagi satu.hanya saya sorg je yg stay kat lab tadi tanpa internet dan manusia lain(kira sorg2 lah ni).juga ditemankan bunyi yg semacam jer lab tuh.dah macam berada dalam hospital plak sebab bunyinye teet..teet..teet..




hahah..pastuh bunyi tu saya rasa semakin dekat iaitu kat power supply pc saya. adoi..tahlah saya sempat save x segala-gala yg saya buat ; trus PLOPP!hitam je skrin!!huaa!!!tencennye!!
grr!!huhu..hope lah kat pc tuh leh recover balik apa yg saya dah wat tadi.walaupon xla banyak mana, tapi saya xnak lah wat semula.huhu.



p/s:plus tencen sangat dekat lab ag 1, ade segolongan org yang rasa mcm mak-bapak dorg jer yg bayar tempat tuh untuk bising dan memekak dan kecoh!sakitnye hati!
so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: