sila tengok dan click

Ahad, 10 Oktober 2010

event2

muke baru baik cikenpox
(tuh pon dah edit2 biar x nampak sgt.=))


tgn yg ter-slack'

huish.
fuuh! fuh!
mak aih tebalnye habuk dekat blog saya ni!



hoho.welcome back citah, jid, mazid, masitah!
baru baik dari cicken pox.fuuh! masa ni lah saya baru nak ter-kena penyakit ni.hehe.
xpe, mula-mula memang saya xleh nak terima, tapi lama-kelamaan sidkit demi sikit saya mula redha dgn apa yang saya kena.dan juga Alhamdulillah kudis2 saya dah makin berkurangan. Thank You Allah!



owh , xsangka lah minggu2 penghujung mcm ni maseh banyak sangat aktiviti yg telah dijalankan.
sebenarnya ada banyak lagi daripada ape yg saya join, tapi disebabkan saya cuti lama hari tuh xdpt nak join jamuan raye.huhu.kalau x, mesti lagi byk gambar yg saya amek.hehe.


okeyh!harituh saya balik kolej hari khamis.malam. esuknya saya dan kwn2 terus p join food fair dekat dewan kolej serumpun.sebelum masuk dlm dewan tu, saya dan kwn2 punyalah ckp "wah, banyaknye die beli!", dan sewaktu dengannya.bile masuk je dewan, wah mcm2 ade!hehe.saya suke kopi, saya suka makanan.saya suka makan.kalau bole nak je tester semua makanan yg ada.


saya cube berjimat namun, banyak jugak rm yg terhabis.hehe. saya beli sup VONO setelah merasa kesedapannya sup mixed mushroom dan saya jugak try beli potate mushroom kowt.saya dapat 1 sudu sup free!hehe.sepanjang perjalanan dlm dewan tu mulut saya xhenti2 makan.
makan memang best.kalau awak semua nak p try makan kat mana2 yg cambest dan halal, jempot saya kay?seboleh2nya saya nak ikot.


sebab saya suke sgt makan laah.hm, sebelum tuh saya dah beli air YAKULT. bagus tau produk camni; setiap minuman mengandungi bakteria baik
untuk perut kite! owh, patut lah sakit perut harituh.ngee ..sedap lah air YAKULT.pi lah try beli.dan try rase.

yakult saya


ish, saya x abes2 promote pasal makan-makan ni sebab saye suke sgt makan. ye, makan memang best!




hehe. saya jugek beli sepeket coklat yg cambest kat tempat jual coklat, sebenarnya saya da lupe ape name kedai tuh.
tapi coklat tuh agak mahal, owh patutlah semalam coklat tu dah abes; sedap kowt.

bestnye coklat ni,tapi sayang nak makan

ni pon.


selepas tuh sesi bergambar pon bermulalah.tapi sayangnya saya x byk amek gambar dgn kwn2, saya lebih suke amek gambar keadaan masa tu.heh. adelah sikit2 gambar yg saya upload di sini.

dengan pika

dengan efa


banyaknye kitorng beli!

ngehh.




ehem ;
hem. .
hari sabtu, ahad,isnin, selasa, rabu plak ade majlis konvo. kali majlis konvo berlainan dgn tahun lepas. pasal kali ni karnivalnya diadakan dekat Bukit Ekspo walaupon majlis konvonye kat Dewan Besar. saya telah memberi nama untuk melibatkan diri sebagai salah seorg yg membantu pasukan keselamatan. saya join sebab saya nak dapat pengalaman kat sana. saya menjaga kawasan pintu masuk dewan besar di mana dekat situ laluan org2 VVIP.


saya x tau pon rupanya tugas saya dekat kawasan tu. mase mula2 saya rasa sgt2 lah kekok. yelah kan, nak kena ckp dekat org ramai supaya jgn lalu-lalang dekat kawasan yg saya jaga. mujur saya ada partner dari pasukan keselamatan yg cool dan baik. dia x marah2 pon saya xmenjalankan tugas dgn seberapa baik. mujuur saya. hehe.




sudah tahu yg kawasan itu x boleh dimasuk oleh org ramai, tapi dorg nak jugak masuk serta langkah2 tempat tuh. memang saya ada panas sikit, namun bila pk balik. encik2 dan keselamatan tuh lagilah kena byk sabar dgn situasi camtuh boleh dikatakan tiap2 hari. pasal tu memang krja dorng. sabar kay? saya memang cepat xsabar.




owh, kat situ jugak saya dpt tgk SULTAN SELANGOR! wuhhu! kereta baginda sgt lah lawa dan besor, sgt ramai yg eskot baginda. memang meriah!banyak polis mengiring baginda, dengan moto2 besor, kereta semua VVIP sgtlah cantik berkilat serta eksklusif! ini kira pertama kali saya dapat saksikan mereka dengan lebih dekat(kereta2) dan saya rasakan sgt bertuah!bukan calang2 org yang dapat jumpa mereka kan? okeylah saya dapat merasa sekali pengalaman camtu cume saya xdapat bergambar sebab saya sedang bertugas. wow!skemanya ayat aku!!



okeylah saya dah nak stop di sini sahaja.saya suka kopi.





siti masitah
so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: