sila tengok dan click

Rabu, 20 Oktober 2010

saya dan bulan november

credit to abel,
sebab ambekkan gamba muke saya yg tah pape nie.




(-_____-')(sighh)

aishh..belom ape2 saya dah menunjukkan reaksi sebegini.haha.bukan ape, skang ni saya rasa banyak asgnment yg saya telah menggendalakan sendiri.huhu.ntahla, rasa mcm xnak je ngadap sume2 benda ni.


saya suke melengah-lengahkan kerja yang patut saya wat, tapi oleh kerana nafsu saya lebih terarah kepada hiburan, so saya pun surfing2 internet sambil melupakan kerja yg telah diberikan okepada saya.owh.uhhk!rasa nak belasah je diri nih.wat cam saya ni xada menda lain ke yang sepatutnya dilakukan.huuh..



(baru pas bagi emel kat lecturer sebab nak suruh die watkan surat pelepasan).eh xpaham xape, saya jer kot yg paham.erm, skang pown bayak gak kerja yg sengaja saya tangguhkan.owh, masitah.why?awak tuh xlah hebat mane.kamu kena rajin lahh!motivasi untuk diri saya sendiri yer.



xlama lagi bulan november akan tibe.saya suka bulan november.saya x suka bulan november.


saya suka sebab: anniversary saya yang ke 2.tapi, sampai sekarang, saya dan en skeleten masih x mampu mengingat berapakah tarikh sebenar kami stat kahwin, eh bukan kahwen lah.haha.sebab saya dan en skeleten tibe2 je terus kawen, aishh bukan, bercinta. xde pon saya dan die nak kenal2 dulu baru bercinta.eh, enough la pasal yang saya suke.malu laaah. :*)


nak wat mcm mane, kite berdua tak ingat tarikh tuh kan?

saya xsuka sebab: bulan november bulan peperiksaan kat UPM lorh.sebelum exam, saya kenalah menghantar segala projek2 yg diberikan, assignment2 yg tergendala sampai sekarang, dan lain2 lagi.hurm.tetiba rasa seram nak exam pasal saya harituh penah ambik MC selama 8hari.saya dah ketinggalan pelajaran di situh.ohho.plus, carry mark saya yang sentiasa separuh harga memwatkan saya hidup x senang, tidor tetap lena.haha.



tolong ye masitah.tolong MANAGE masa kamu dgn betul yup?tolong, untuk beberapa minggu lagi.dan jgn kamu asek makan jajan jer.haha.nanti otak lagi lembap disitu!







sekian dari saya,
siti masitah
so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: