sila tengok dan click

Sabtu, 23 April 2011

masa yang terbuang sebenarnya


http://www.emocutez.com

assalamualaikum. semalam lepas have FUN ! FUN ! FUN ! aku g tengok wayang. oppss sebelum tu pekena laksa kat LAKSA SHACK . perghhhhh 1st time aku rasa makanan kat situ, komen aku pasal restoran ni, SEDAAAAAP sangat ! ianya bukanla sedap disebabkan rasa perasa (ajinomoto ke, pasti sedap ke), tapi sebab terasa segala keenakkan makanan kat sana.


ingredients nya memang nyata terasa kepekatannya.wuuih ape aku dok merapu ni.? okay kesimpulannya LAKSA SHACK is awesomeeee ! tri la rasa, harga sangat-sangat berbaloi woii ! minuman dia pun, wa cakap sama lu olang, sangat sedaap (bagi sapa yg pernah rasa, mesti kau anggap aku batak gila an? )


argghh teringat laksa ! teringat daging kambing !
teringat air bandung dan cendol !



lepastu pi tengok Red Riding Hood ! oh my ! oh em jayy ! seronotnya ! lagi best la kan dari sucker punch yang aku tak tulis pun dalam belog ni. haha . ceritanya BEST, tapi tak mau panjang-panjang cerita, aku nak study dah ni ! aisshhh dua hari ponteng study, memang jahat betul aku ni laa.

movie ni best ! try la tgk !



P/S: selamat study semua !
sehari lagi nak menghadapi minggu peperiksaan !
caiyok chaiyok CITAH !

baru beli mr Owl ni



jom mulakan !

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: