sila tengok dan click

Jumaat, 8 April 2011

santai bersama citah.

http://www.emocutez.com

wau! sangat release bila aku melempiaskan nafsu amarah aku kat entry bawah ni.huh, baru kau tahu ye perangai aku macam ni? well, this is me. aku memang suka gelak-gelak, but once kau dah buat aku marah, mcm ni lah jadiknya. actually case yang kat entry bawah ni dah tahap maksimum sebenarnya.

aku pernah je marah kat orang, but after few hours, aku dah okay. dan aku dah lupakan. aku memang cepat sentap dan lepas tu cepat cool down.(ye ke?) haha! walaupun aku telah melakukan kesalahan, iaitu mengikut hawa nafsu marah namun aku rasa lega~ teramat. betul-betul release daripada ditindas oleh orang-orang yang macam SUCKer punch. haahaha!

wey wey enough with mengutuk orang lah citah. orait tadi kan masa lepas aku dah mengomel, memaki hamun aku tertengok lah satu blog ni. ada lah video di mana nak tunjukkan syaitan menggoda manusia melakukan kejahatan. seraam jugak sebab muka syaitan ada.nak tengok? jom g tgk kat bawah nie.





aku suke lengah-lengahkan mase...

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: