sila tengok dan click

Khamis, 6 Disember 2012

merepek time

http://www.emocutez.com



hai menulis lagi. pernah dengar lagu Yuna Cinta Sempurna? hurm, dengar,tapi faham tak lirik tu? jap aku letak lirik kat sini ye.



Aku Manusia Lemah
Selalu Terjatuh
Berbeda Aku Dari Mu
Kau Berdiri Teguh
Aku Serba Tiada
Aku Kekurangan
Dan Bila Kau Tiba
Aku Hilang Dari Kewujudan

Sempurnanya Sifatmu
Tulusnya Hatimu
Jujurnya Niatmu
Tingginya Kesabaranmu
Lepaskanlah Diriku
Kerna Aku Tak Mampu
Tuk Menanggung
Sebuah Cinta Sempurna
Darimuu
Darimuuu...Oahh...

Bukan Aku Tak Pernah Mengerti Dirimu
Kusanjung Setiap Kata Cinta Kau Berikan Aku
Hilangkan Rasa Itu Akhirkan Semua
Dan Bila Kau Sedar Aku Hilang Dari Kewujudan.. Oooo




faham da lirik tu? lagu tu masa dulu-dulu zaman muda aku hafal,cuma sekarang ni je dah lupa. haaihhh banyak dah lupa lagu-lagu lama. haih lagu pun senang lupa, ayat-ayat Al Quran mintak-mintaklah tak lupa. hehehe. 

lagu ni menceritakan seorang wanita/gadis yang tak mampu atau tak sanggup nak mencintai seorang lelaki yang dirasakan sangat sempurna untuk dirinya sampai mintak dilepaskan. jyeahh ingat kalau dah dapat cinta sempurna,korang boleh ke bahagia?  lagi-lagi bila kita tak mampu nak balas cinta sempurna lelaki/wanita tersebut. 

erm maksud aku beri sepenuh komitmen pada si dia. ehh sudahlah bercerita mengenai cinta cinta ni. nak cakap pasal cinta p lah masuk terfaktab. emm now terfaktab is too mainstream. cewaah ni belajar dari 9GAG la ni. okay, aku nak cerita pasal satu habit aku yang tak berapa nak best lah. hurmm macam mana nak mulakan ye? okay mulakan dengan perenggan baru.


aku memang dah sedar yang diri aku ni kalau risaukan sesuatu perkara, mesti risau tahap gila babun. risau cam rasa nak mati. risau cam tak nak mengadap benda tu. rupa-rupanya aku baru tahu apa nama simptom aku ni. Paranoid. bukan Panadol ye. paranoid ni mcm yang aku explain tadi tu lah. extreme sangat berfikir padahal benda tu small matter aje. jauh sangat fikirnya. aigooo 

aku tahu nama simptom tu pun selepas baca majalah LISA edisi November. hik hik aku suka lah majalah tu sebab murah tapi best. rm 3.90 je kot. aku dah lama tak beli majalah-majalah ni.suke je benda membazir-membazir ni cita oiii . huhuuuu. dah lah. 


p/s: masa aku tulis ni aku baru balik makan kat Padang,pastu berhenti jap,tidor jap,sakit perut jap. baru habiskan. time ni tgh pakai balm kat perut. keluar dah pelik masitah nie.

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: