sila tengok dan click

Rabu, 19 Disember 2012

online bisnes

http://www.emocutez.com


Assalamualaikum. masih tak ada sesiapa berminat nak rembat Maxi Dress yang kat bawah ni? hehehe.. hasrat di hati ingin meniaga online. sebab terdapat beberapa perkara yang aku rasa aku suka nak berbisnes online ni.contohnya AKU SUKA SANGAT ONLINE INTERNET. ye, aku suka sangat bukak internet, aku sukakan laman sosial macam FB,Twitter,Blog,Tumblr dan macam-macam lagi lah yang aku suka main internet. aku rasa aku tak nak bazirkan masa aku dengan main internet tanpa dapat apa-apa output. tu yang rasa memang nak sangat bisnes online! 

Keduanya aku dah ADA MODAL. tak adalah banyak sangat,tapi cukup sangat-sangat untuk mulakan perniagaan.Alhamdulillah,ada lah bantuan kewangan dari sekumpulan kawan. cakap je berapa aku perlukan,janji boleh bayar balik. :) Ketiganya, AKU MEMANG MINAT BERNIAGA dan pernah ada pengalaman berniaga. namun bukan  versi online. meniaga makanan lah kebanyakannya. mula berkecimpung masa zaman sekolah, form1 ke form2 gitu. 

kesimpulannya,aku memang suka meniaga,berniaga,berbisnes. entah,memang aku suka ! tapi..persoalannya sampai sekarang ni,aku belum dapat kepastian tentang barang apa yang bakal aku niagakan. untuk itu buat masa ini,aku kena assume diri aku ni sebagai seorang customer dan barang apakah seorang pelanggan/customer akan jatuh hati bila dia terpandang produk yang bakal aku niagakan ni..target aku hendak menjual barang-barang kecantikan,tidak kisahlah dari segi pakaian,aksesori,mahupun produk kecantikkan, dan macam-macam lagi. hurm,aku kena mulakan dari sekarang juga! 




  



p/s:nak kena wat survey. aku tengah bersemangat nih! 

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: