sila tengok dan click

Isnin, 24 Disember 2012

Review Third Felinna Beauty

http://www.emocutez.com


Holla dan Assalamualaikum. heheee maaflah ye,dah beberapa hari ni aku tak update pulak pasal Felinna sebab aku pulang ke kampung halaman ku gitew. ayat skemanya nak matila. hahahahaaa, ok,aku balik ka,pung sekejap,sebab rindu dengan kampung sijangkang. hehehe dan juga sebab aku nak bagi lotion Inch Loss by Felinna tu kat akak aku. nak buat testimonila ni kirenya.. heheee. 


Hanya review ringkas aje aku untuk hari ini, iaitu kesan pengambilan Vit C by Felinna ialah aku dapati sebelum ni bahagian lingkaran bawah mata aku sebelum ni sangat gelap. ok,mungkin siapa yang tak tengok betul-betul tak perasan,tapi sebab aku belek muka aku tiap-tiap hari aku memang boleh perasan. dan sekarang ni lingkaran gelap bawah mata tu ada sikit-sikit je.dah berkurangan jika nak dibandingkan dulu. maaf tak ada gambar sebab aku pulang ke kampung tanpa membawa charger. tskkkk seddih! TT____TT



P/S: cuti kemain lame,report LI tang tu jeee :P hahaaa 

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: