sila tengok dan click

Khamis, 20 Disember 2012

Review Felinna Beauty untuk kali pertama

http://www.emocutez.com

Assalamualaikum dan selamat pagi semua. hari ini nak wat review sedikit. untuk pengetahuan, aku baru aje dapatkan set Felinna Beauty. kenapa tiba-tiba Felinna Beauty ni? sebab aku memang ada keinginan mencuba  dan jugak,aku memang berminat nak menjual produk ni. thehehe..iye lah kan, kalau nak jual sesuatu produk tu, dan nak tahu ia berkesan atau tidak, kita sendiri kena cuba. barulah tahu keberkesanannya. :) so, aku bertekad malam tadi aku dah dapatkan dua produk, iaitu lotion Felinna Inch Loss sebotol dan Vit C Pure Collagen (Felinna Vit C). jumlah kedua-dua produk ni rm130. pada mula tu aku memang berat hati jugak sebab agak mahal untuk seorang student membayar rm 130 untuk dua produk sahaja.


Isk isk, tapi untuk pertama kali ni ada semangat nak mencuba, dengan niat nak tahu sampai mana keberkesanannya dua produk yang mahal la jugak(untuk aku) nih! okaylah nuff said dengan membebel pasal tujuan lah,hargalah bla bla. sekarang ni fokus dengan review. sebelum tu, aku kena letak target apa yang aku nak kecapi bila gunakan dua produk ni. sniff sniff! target pertama : lemak kat bawah pipi susut. target kedua : perut yang buncit susut. target ketiga : muka semakin kurang jeragat/ kulit muka lembap. 


sekarang ni aku dah listkan target aku. review aku pada malam pertama menggunakannya. 

 1) Lotion Inchloss - ianya berwarna PINK, bau yang menenangkan, bila di sapu ke permukaan kulit, ianya terus meresap tanpa rasa licin-licin(maknanya lambat resap), dan juga terasa dingin. perasaan bila pakai lotion ialah sejuk,mint dan bauan yang wangi (tapi tak delah terlalu wangi macam Johnson&Johnson tu, cuma tak berbau macam losyen pecah lemak yang lain yg lebih kepada bauan halia mcm tu lah)

2) Untuk pengetahuan, sebelum ini aku pernah pakai lotion pecah lemak jenama lain. lotion tu banyak sangat syaratnya. contohnya lotion tu lepas pakai kena cepat-cepat basuh bagi mengelakkan terkena pada mata. aku pernah kena kat mata, pedih wo! hukhukk :(

3) Untuk Vitamin C tu, aku telan satu kapsul. so rasanya belum ada apa-apa efek yang sangat ketara lah plus malam tadi pun aku tidur agak lambat, so rest memang tak cukup. kiranya nothing to review lagi. 


Aku dah buat ukuran untuk perut aku yang buncit tu. aku gunakan ukuran sentimeter(cm). malam tadi masa sebelum sapu lotion Inch Loss ukur lilit perut yang paling buncit ialah 81cm. hew hew tak sabar nak tunggu dalam seminggu dua. hehehe. 


siap ada pita pengukur tau! 

tak pernah aku tepek muka sebesar ini. first time! 
tengok tu yang bahagian bawah tu,boolat sangat! 



apa yang aku perasan, ramai yang kata amalkan bayak minum air kosong/jarang/mati bila mengambil Vitamin C. hew hew memang kita digalakkan ambil air kosong yg banyak kan. setakat itu sahaja lah review aku hari ini. kita tunggu malam ni atau esuk aku catat lagi. semoga sesiapa yang baru nak menjinak-jinak dengan dua produk ni follow la review ni sebab testimoni yang kita tengok sebelum ni dorang dah berjaya dapatkan hasil yang dorang nak. aku ni baru nak start. hehee sesiapa yang berminat nak beli dari aku pun boleh juga contact aku 013-3721458 masitah. heheee :D

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: