sila tengok dan click

Ahad, 12 September 2010

aku ibaratkan blog tersayang aku ni mcm diri aku jugak.nape ek?


mungkin sebab

1.aku sendiri yg pilih design blog ni mcm mane.
-memang lah boleh nmpak personaliti seseorng bila tgk apa design atau corak yg dia minat.

2.cara penulisan aku sendiri
-memang lah boleh nampak mcm mana pernagai seseorng dgn melihat hasil tulisannya.
kalau menarik, mang die seorng yg attractive mungkin?

apa yang penting, KERJASAMA!eh eh ni dah melalut.bukan, yg penting blog kita memang xakan ada 1 pon yang sama dgn blog mereka2 di luar sana pasal org yg mcm aku hanya seorng.kau pon seorng dan anda semua pon seorng.






mau ke class

rara ngan kak ros!

owh,dompetku pegang tu dah tiada lagi!


die ni memang lain

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: