sila tengok dan click

Rabu, 29 September 2010

ke zaman itu



gambar syok-sendiri.
=)


hik hik hik.
ihik!


hehe. . .(tgah berangan)


last saturday ; 25 sept 10 ;
UPM telah menjadi tu-an rumah untuk Merdeka Award Video Clip (MAVIC).
MAVIC ini telah disertai oleh pelajar2 IPTA dan IPTS, tapi saya xpernah tau.
ow , benda ni difokuskan lebih untuk students KOMUNIKASI laah.


iklan bersempena event ni mang besar-besaran lah sebab ade artis2 yg yg datang untuk memeriahkan lagi event tersebut.apa yg mem-watkan saya tertarik nak dtg ialah sebab ada BUNKFACE!hehe.teruja la nak tgk dorg dgn lebih dekat.
lagipon , kehadiran TILU, HAZAMI, dan MAULANA AF juge wat saya rasa ber-kobar2 nak tgk dorng.


erm , sesampai di dewan saya dan kengkawan cari tempat duduk yg kalau ikot hati saya nak je dduk kat VIP seat tu.
baru terang nak tgk BUNKFACE yg sememangnya cute-miut sgt lah!
progrm ni dikatakan akan disiarkan kat ASTRO RIA , 104.
wow ! erm, act saya x selalu pon g event yg akan disiarkan kat tb.
sekali-dua tu adalah . =)


dewan besar sangat sejuk ok ;


dihoskan oleh Irwan Shah , eh bukan bukan tapi Roslan Shah(baru teringat beb)
dan seorng perempuan bertudung(x ingat nama awak lah =*0 )
program tu menjadi lebih menarik sebab mereka sgt spontan. xde lah skema mana or formal sgt.antara artis2 yang menyampaikan trofi dan sijil dan blablabla adelah Norish Karman(sgt santek!); Julia Ziegler ; pelakon veteran Aziz Sattar, David Teo, and also BUNKFACE jugak.erm , kalau terlupa , im sorry .


kami dihiburkan dgn persembahan artis2 dan start dari TILU ; MAULANA AF ; HAZAMI ; n lastly BUNKFACE.fuiyo, sgt terhibur lah dgn mereka semua.yg x dapat dilupakan, semasa HAZAMI perform, mmg ramai yg nyanyi sama2 dia.saya pun terharu apatah lagi lah diri HAZAMI tu kan?lagu2 nya mengimbau kembali kenangan2 dan memory saya.hehe.


then, persembahan yang saya rasa sume org plg tunggu2kan, iaitu BUNKFACE!hehe.mereka dahlah sume cute-miut belaka, dah lah comel, hensem , kacak , smat , alamak nampaknya keadaan saya x terkawal.hoho. rasa sgt rugi sebab x ade kamera yg best, saya hnya menggunakan hp saya, S312 je nak record mereka2 ni perform wey.
sangat sades -___- . owh ,



BUNKFACE nyanyi lagu english for their 1st performance , okay mmg sangat sedap lagu tuh n saya suke.
next is Extravaganza.em, yg sedeynya saya xberapa nak hafal lagu tuh.huu.tp wat2 lah tau jugak.paling saya tak lupa, masa nak nyanyi lagu 2nd tuh SAM ada promote2 produk die.
tah apa pon saya xberapa nak pasti sgt, tp mesti seronok kat org yg bertuah dpt mende-alah tuh.tapi mang kene berebutlak kaan.



saya dduk agak kejauhan, so chance nak dpt pon is 0% laah.wuuaaa. . .then ! masa nak nyanyi lagu Extravaganza tuh, SAM bukak lah jaket or coat die dan ternampaklah lengan die yg putih serta tough tuh. . ugh . ugh . wuuaa...saya terjatuh hati plak masa tuh. . wuaaa. . memang saya angau sebentar . haha .rasa x puas langsung tgk dorng perform, ase nak lagi.huhu.
owh , saya sgt rindu kan INDIE! kat sini saya x ade member2 yg suke borak pasal band2 indie.
sebab tuh saya dah tinggalkan zaman2 tu, style2 tu.hoho , indie ke aku dulu haa?perasan x nama blog saya?hehe . .



then abes, dan dalam masa yg sama saya rasa sgt untungnyelah kan jadi budak2 belakang stage tuh, leh gedik-gediks snap pict dgn BUNKFACE!wuuaaa. .
nak BUNKFACE. NAK BUNKFACE. nak en SKELETEN.



p/s : lepas mlm tu, saya terus suruh en skeleten besarkan muscle die yg kat lengan. pingpong !


sempat gambar dgn ida.


cinta BUNKFACE+indie
siti masitah
so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: