sila tengok dan click

Ahad, 19 September 2010

perasaan



saya dapat i love u
saya dapat i miss u
saya dapat dgar suara awak yang sedap
saya dapat dengar awak mainkan gitar untuk saya w/pun tersekat2
saya dapat gambar awak yg cute2
saya dapat mesej dgn awak

. . . . . .


terlalu banyak yg saya dapat dari awak.
memang banyak.
tapi masa tu saya sendiri pun tak perasan;
rupanya banyak awak bagi dekat saya.
Hidup bagaikan roda, mungkin
pepatah ini juga boleh diubah kepada
'cinta bagaikan roda' untuk cinta saya
sebab saya rasa cinta saya sedang berada di bawah.



namun, bawah bukanlah bererti cinta saya telah ber-akhir(no no no!)
tetapi ianya adalah permulaan
bagi pusingan yang baru buat cinta saya ini.




owh,
saya juga lupa yang dulu cinta saya bermula dari atas;
saya belum merasa bagaimana
cinta itu bermula dari sebuah perkenalan
kerana saya terus menerima lamaran,
tidak pernah merasa kepayahan di bawah,
oleh itu saya belum pernah merasa bagaimana agaknya
apabila cinta kita sedang berada di bawah.


sekarang ini saya dah rasa, dan saya perlu banyak usaha
untuk kembalikan cinta saya hingga ke atas semula.



kepada anda yg berkenaan, semoga pencarian anda dipermudahkan oleh Tuhan;
insyaAllah.



yang ikhlas,
siti masitah



so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: