sila tengok dan click

Sabtu, 12 Februari 2011

Aku Bosan

http://www.emocutez.com


salam semua. sroottt! sroot! aaa acemm! maaf ye, saya selesema mlm ni. hahaha. bosaaan lah. bosaaan sebab mcm tak tahu nak wat ape malam ni, tp nak jugak post entry baru kat sini. betollah sejak 2-3 mggu ni aku mang lack of idea(eh mcm yuyu zulaikha plak!) siyes bosaan betol diri aku ni. ;(

mmm, sejak kekurangan idea nak post ape kat sini, aku byk BW blog org aje. skop yg aku cari mestilaah skop production. eh eh tu yusop haslam pnye production. blogger2 yg fashionable laah yg aku ushar dan melekat-lekit.thehehe. :)

jelesz plak dgn blogger yg kreatip, yg wat art kat blog depa. semua cantik2. mashaAllah, besar sunnguh kehebatan Tuhan mencipta manusia2 yg berbakat mcm tu. bukan ape, aku ni name je student Multimedia, tp sampai skang xkretip2 pulak kan.

pastuh plak aku dah review blog2 yg fashionista yg semart2 fashion die. okaay, tgk sahaje. hahaha. tak leyh lah nak tiru feshen2 depa pasal depa sume tuh kaya2 belaka. baju tiap2 hari nak tukar aje.len2 aje. dah tu diorg ni ade photoshoot lah ape laah, seswai lah nak pakai lawo2 n post kat blog. aku ni, sape nak amek kan gambar? layan diri aje laa. keh3.

P/S: okeyh dats it. aku patotnye setadi pasal ari senin nak pekse. bukan kemain emosi bantah tak mau g Pagoh esok. jom STUDY! skang kan mggu pekse. kan....



gedix.moh study!


saye,
siti masitah
rase nak belajar photoshop dgn sungguh2!

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: