sila tengok dan click

Selasa, 22 Februari 2011

buatmu, my special!

http://www.emocutez.com

assalamualaikum. kehadapan kekasihku yg kucinta. apa kabarmu di sana? sihat? oh baguslah kalau begitu. apa? ya, aku juga sihat-sihat belaka di sini. rasanya sudah berkurun kita xbertemu. al-maklumlah, kau di sana bukan main sibuk dgn show sana-sini. tiap kali aku ajak ketemu, mesti kau ckp kau bz dgn show kau tuh.

macam mana keadaan kau sekarang? aku dah lama tak tgk wajah kau di depan mata, di kaca tv ke. ko ni dah tak glemer ke? ehh, jgnlah kecik ati, aku tetap menjadi peminat nombor 1 kau kat dunia ni. ya, ikhlas aku kata ni! nanti bila kau ada show dekat mana-mana tempat yg special mcm kat FUNFAIR yg pernah ko pergi dgn GSC tu, kau jgn lah lupa nak belikan aku oleholeh ya? aku suka sgt oleh-oleh. hikhik. walaupun kau dah tua dan aku masih muda, tapi kau tetap nampak muda dan comel sampai sekarang. rambut kau yg lurus dan panjang serta terbelah tepi tu memang menjadi pujaan aku lah!!

sesungguhnya kau memang COMEL! awww! ups, sorry aku tergedik pulak sebab sangat excited menulis surat cinta ni wat pertama kali untuk kau. hehehe. comel kan aku? kau jgnlah curang dgn aku, sebab aku memang setia pada kau selama ni. tentang gosip kau dgn anak sedara ke sepupu kau tu, memang wat diri aku rasa tercabar! urghhh.

semua cerita kau, lagu kau semuanyalah aku tau! aku dah lama tak dgr suara kau di corong radio. kau dah tak popular ke mcm dulu-dulu ye? erm, tak apa, kau sentiasa num 1 di hatiku. hehehe. lagu kau yg menjadi pujaan hati aku dari dulu sampai sekarang memang byk, mcm lagu "Haru-Biru", "Akustatik", alah ada lagu2 english kau semua aku apal tapi tajuk tak ngat plak.

aish, posing maut plak an!

buat pengetahuan kau, aku masih simpan semua lirik lagu-lagu kau dlm fail aku. ada ni ha skang dlm bilik aku. kertas pun dah kuning-kuning je sebab dah terlalu lama aku simpan semua lirik tu. comel je kan aku? hahaha. okaylaah aku tau ko mesti dah tak larat nak baca surat ni kalau panjang-panjang. so, aku stop kat sini. BYE dear! I LOVE U!




khas untuk kau,
RADHI O@G :)

dari kekasih kau,
siti masitah
terima kasih sudi baca

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: