sila tengok dan click

Sabtu, 26 Februari 2011

HOT ISSUES

http://www.emocutez.com

assalamualaikum. hai bloggers, lamanya aku x conteng-conteng kat sini. almaklum lah busy lah plak an. busy apa? busy tgk teater, pasal pemilihan MPP universiti lagi, haish..macam-macam lah. sekarang ni isu hangat yg berlaku dalam universiti aku mestilaah pasal pemilihan MPP tu. hangat dow, sehangat ayam goreng yg baru diangkat dari kuali wa cakap sama lu!

pagi tadi bangun-bangun aje aku dah terlihat satu kertas yg diletakkan kat bawah bilik aku. aku pegang kertas tu. owh. "Kronologi Lengkap Demonstrasi U.. pada 23 feb 11" tajuknya. aku pon bacalah satu-persatu. oh sebelum tu, semalam aku dah pon dgar dari pegawai SUKSIS yg memberi taklimat mengenai hal 23 FEB tu jugak.

i love my U

so, kiranya aku ada dengar dua pihak. mana satu aku nak percaya? terpulanglah. aku tak akan sokong mana-mana pihak (i mean seriously!) whether Pro Aspirasi atau Pro Mahasiswa. tapi mana-mana pihak yg betul-betul buat kerja, maka diorang tu lah aku sokong. semoga peristiwa yg terjadi minggu lepas, kita ambiklah iktibar. manusia ni dah lah senang sangat nak menjatuhkan keputusan dangan melihat perkara yg terjadik depan mata diorang. kadang-kadang tak berpipki jauh sikit dah nak menjatuhkan kesalahan kat seseorang. aku mengaku, AKU PON MACAM NI JUGAK.

so, semoga aku dan yg lain-lain akan mengubah sedikit perangai yg x cool ni. kenal lah dulu seseorang baru leh kita jugde dia macam mana. dia baik ke, tak baik ke. semoga isu MPP akan cepat reda, dan pihak BHEP dan PRO-M dan PRO-A menagambil iktibar masing-masing dgn situasi yg dah lepas tu. it's such a SHAME dan banyak pihak media mengatakan student U.. tak matang. senang-senang depa conclude mcm tu kan?(see, media pon senang-senang nak judge orang.GRRR)

i LOVE Msia

eh eh, belum habis lagi laah! skang ni isu VLOG(eww aku xske laa, tapi suke tgk je). haaaih, macam-macam lah bloggers cakap pasal hal ni. okeyh ni isu untuk bloggers fofular je, sebab depa la yg wat vlog-vlog ni. just nak cakap jelaa, kalau bloggers yg memang ada ramai follower, I mean dlam 1K, 2K n seterusnya. ya, memang lah blog anda diminati dan ramai yg suke view hari-hari.

who cares about me?aku suke blog aku xfeymes!jyeah!

bagi blogger yg xramai follower tu kemungkinan je xramai pembaca yg baca blog kau. KEMNGKINAN AKU CAKAP, PASAL KEMUNGKINAN BLOG YG XBANYAK FOLLOWER MUNGKIN BANYAK SILENT READER. WHO KNOWS KAN?KAN? SO KEMUNGKINAN. bagi hang suma yg beriban-riban follower tu, kasiklah depa vlog ke, entry yg bermanafaat. hehehe.depa baca ke blog aku yg xglemer ni ye? depa nak dgr ke nasihat aku ni?keh3.

okaylaah, sampai di sini sahaja. yey! terluah jugak isik hati ni pasal dua benda ni. yeyeyy! okeyh2 boleh stat buat assignmnet yup!



P/S: siah dah xade. T__T

die dah tinggalkan aku. T__T



TQ! sebab baca.
siti masitah

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: