sila tengok dan click

Rabu, 9 Februari 2011

owwh,, OTAI maksudnye ialah

http://www.emocutez.com

selamat sejahtera semua. anda pe kabar? sehat? baguss, Alhamdulillah. aku sgt keletihan setelah mengadap dua test hari ni. perghh, smlm tido pukul lambat, bangun awal(tp still malas nak tuwun suksis, buat dek je) sorry ye ?wuaarghhh.. O_0 gile ah sangap je muke aku skang ni, pasni aku nak twus tido. dah le skeleten p main pingpong kat uitm s.alam.ape daa, org katsitu cuti, ko plak sibuk main kat situ. eh aku rindu kaulah skeleten!

erm, test untuk minggu ni dah setel, tggal menanti 4 ag test next week.terkopek otak aku. miahaha. oh ye, korang pernah dgar tyak perkataan otai? mestilaa pernah kan? duk dlm gue ke apa lau ko xpenah dgar.



bukan otai ni cik kak oii


ini blogger otai!


otai ni sepaham aku la mesti dijuruskan kepada orang yg lebih tue, yg lebih berpengalaman dlm ape2 aje lah. ade otai rock, otai2 pingpong, erm macam-macam lah otai. tapi yg peliknye dari mana ye perkataan tu wujud? baru2 ni la aku baru dapat tau dari mana name singkatan otai tu wujud.



korang tahu tak? HAH!!? dah tahu dah? laaa, aku ni jela yg ketinggalan ek? isk3 masitah, umur dah 22tahun pun tak tahu lagi. ape laah aku ni kan. erm gambar sebelah ni ehsan dari cik GOOGLE. thanx kasey ye. gambar paling seswai menunjukkan mamat2 otai. thehehe!rupa-rupanya otai tu dapat dari perkataan english, OLD TIMER laaa. owwhh, baru tau. ..adey cetek na pengetahuan am aku.

maap lah ye.




P/S: aku rindukan kawan2 otai aku iaitu abel, weyda, liah, yan, ai and hajar.
;(



ni kwan2 otai aku jugak


rindu aahh


ni gambar otai



baru beli ag 1 baju,
siti masitah

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: