sila tengok dan click

Ahad, 13 Februari 2011

semalam dan arini

http://www.emocutez.com

salam.aku stress.stress dgn kesalahan aku sendirik. aku HAMPEH tadi. aku BLUR tadi. aku LUPE tadi. aku TAK NAMPAK tadi. dan semuanya adalah sebab aku MALAS. yeah! bersedia lah menghadapi markah yg kurang memuaskan sedangkan org lain senang je nak dapat markah tggi. yeah!! PADAN MUKE KAU! aduh kena setepek kat situ.

boleh tak, disebabkan aku malas jugak nak layan emosi tak menentu ni, aku nak cite pasal aku keluar semalam g MINES semata2 mahu pergi makan pizza. wohoo.byk lak duit kau? tak, duit aku sikit. siyesly sikit. mane nak cekau duet ag ni.yuran xbayar ag.


oww,lambat ko ye?naseb bek muke ko comel kat sini


semalam g MINES, pkul 5++ aku da sampai, tapi si budak rara ni die terlambat. so aku kena la tggu sejam mcm tu sampai die dtg. g la beli COOLBLOG(wajib nih) perasa bandung. okeylaaa. then g solat, pastu rara pun sampai.

memula sampai je die ajak karok. aduh, budak ni kate nak makan pizza je, tapi ajak karok plak kan? layankan aje laa. kami amik 6 lagu. aku 3, die pon same. rara nyanyi sedaap, napelah kau tak masuk FONESTA semalam?mesti menang wo.



"asmara ini yg hanyutkan kitaaaa
asmara ini yg hanyutkan aku.."
sedap ko nyanyi.


dah abes nyanyi(xsedap tul aku nyanyi.wuu) kami pun g makan. yeah!pizza hut. makan punye makan, mang seddaplaaa kannn, sambil dok ushar dak2 pekerja pizza hut kat situ. rara cakap "kat sini budak2 nye leyh tahan rupe dorg" dgn nada seperti kami berdua ni gadis semasa yg HOT! ahaks!

pastu ushar2 la mereka sambil menikmati pizza hut "Island Supreme" with cheese. weehuu.. "yg tuh boleh tahan ah muke die."seronoknye makan..pas makan, g lah jap kat area2 baju(FOS) sebab rara kate nak carik baju untuk pakaian assessment die. cari puny cari, jumpe la die pny baju yg die nak.

rara.

teruje dpt roti ni!

yang aku plak, pantang nampak rm10!mesti nak grab punye.kehkehkeh. aku beli ade 1 suar ni warna lawo, tp design bese2 je, almaklum laa, RM10 lah katekan. aku xmampu membeli branded2, so amek yg mughah2 je. okayla. so dah lepas beli-membeli, kami pon g la solat. pastu twus laa nak balik memandangkan kami berdua ade exam pada keesokannye.

pastu aku pon tanye la rara, penah naik tak cruise kat mines tu(padahal malas nak jalan kaki g tggu bus) so dia pon nak la naik sebabnye dia xpenah naik cruise sampai KTM tu. tahla, semalam rezeki kami laa agknye, naik cruise, dapat pusing-pusing satu tasik.

abang indon ke tah mane tu bawak kami g pusing2 1tasik sebab kami naik cruise yg ade 1 fmly tu nak jalan2 1 tasik. what the ayat? sebenarnye cruise nak ke KTM xade, so kami terpaksa naik dgn fmly yg amek package round 1 tasik. haaa, kan senang? pastu kan, ada 1pasang angsa warna itam!sangaaaat comel!teruje sangat2!tapi disebabkan ketiadaan kamera, aku xdelaah excited sgt nak amek gambo.

gelaap jek.2MP la katekan.

comel!comel!comel!kire kami dua ni untung la jugak an sebab dapat round 1tasik dgn bayaran rm2 seorang. mesti family yg ag 1 tu rase tak acik dgn kami.rezeki laah makcik. then, da sampai jety, g tggu bus, pastu naik la bas UPM yg free tu. hehehe.sampai bilik dlm pukul 9.30pm.jap je kuar. lau dgn en skeleten, pkul bpe la aku balik gaknye.haha!

so, malam tu, dgn AZAM yg kuat tuk membaca nota, aku pun stadi la mcm bese..tapi itu laa, td mase menjawap mang teruk. uhhuk. ;( okey mau layan SENTAP laa skang ni.bye!



still regret dgn test td,
siti masitah

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

1 ulasan:

aisyarina_ai(^_^)\/ berkata...

aku tag ko! amik kt blog aku k.. weee~