sila tengok dan click

Sabtu, 5 Februari 2011

Taylor Swift yg fairy-tale

http://www.emocutez.com

salam. Taylor Swift. pfft, pernah dgar kan name dia? ape? ha betul lah tu, penyanyi Barat yg suke-kan lagu bergenre country. ha, dia lah tuh. sejak beberapa tahun lepas, nama TS(taylor swift) ni semakin naik dan naik.


TS

yee laa, mana tak nye dah la comel, cun, kulit putih dan pandai main gitar plak! mcm ana raffali plak sebab dia pon pandai wat lagu dan kebanyakan lagu-lagu dia hit aje. dan kamu semua pernah tak baca lirik2 lagu die?

aku gelarkan TS ni si fairy tale laa. sebab lirik lagu dia byk mengenai hubungan lelaki n pempuan yg comey2.ni lah cecontoh lirik lagu TS yg ke-chomelan.

" you'll be the prince and I'll be the princess
it's a love story baby just say yess "
-antara guyz n girl chumel-


" But she wears short skirts, I wear t-shirts.
She's cheer captain and I'm on the bleachers,
Dreamin' 'bout the day When you wake up and find
That what you're looking forHas been here the whole time "
-jelesz dgn gadis cheerleader yg sombong-


aish, TS dah mcm princess yg menantikan putera kacak je.
agak2 nye imaginasi die pon mesti ala-ala fairy tale gak an?


bile aku dgar lagu2 TS or tgk videoclip dia ni mesti aku teringat zaman kekecik aku dulu-dulu. aku suke sangat tgk cite Walt Disney yg genre fairy-tale mcm Cinderella, ha! Mary Poppins, Princess Diaries, ha! Lizzie McGuire the Movie dan mcm2 lagi laah! aku suuuke sangat tgk cite2 yg ending hepy mase aku kecik-kecik dulu.

P/S: itu la, bile dgar lagu2 TS ni mem-watkan aku ter-imbau zaman kekanak dan baru lah aku sedar skang umur aku dah pun 22 tahun. dah besor rupenye, tp susah gak nak keluar.
:p



by girl next door,
siti masitah






so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: