sila tengok dan click

Sabtu, 26 Mac 2011

big momma in da house!!

http://www.emocutez.com

sabtu yang best semalam, sebab ada friendly match antara KOR SUKSIS UPM dengan KOR SUKSIS UM. wuheww, memang best sebab dapat tengok kawan-kawan suksis aku mengalahkan suksis UM. hahaha. jangan marah eh? sebab friendly je kaaan, menang kalah memang adat pertandingan. kalau ada pemenang, mesti ada pengalah kan? tehee..


aku? main ape? oh yeah, aku dan beberapa kawan ag mestilah jadi pemain yang paling disanjungi, digemari, popular, gelemer, mestilah pasukan SORAK!ahha! hahaha. tapi awal-awal aku dah surender, sebab tak larat jang. ponek tokak ni ha nak jorit-jorit(baca penat tekak ni ha nak jerit-jerit).


semalam memang xada mood nak ambil gambar, so payah nak cari muka aku kat mana-mana album dalam facebook tu.(perasan dowh!) oh yeah Jumaat hari tu g kuar dengan en skeleten(keluar lagi?). terima kasih banyak-banyak kat Lin, sebab sudi membantu aku. :)


macam biasa je, keluar tgk wayang(macam xde feel aje?) tgk cite BIG MOMMAH! ops, terlebih eksaited plak aku. ye la, sebab cite memang kelako sampai nak bako je rasenye. miahahaha. mula-mula cite tu aku tak berapa nak tertarik sangat la. sebab dalam 1/2 jam memang babak-babak serius aje antara dua orang anak beranak.

miahahaha!

tapi bila dah lepas setengah jam, anak beranak tu dah jadi perempuan, baru lah kelakar cite tu menyerlah! dengan menyamarr jadi perempuan yang gemuk kedua-duanya, haaih, memang pelawok lah gua cakap dengan lu. words yang paling kami suke ialah "Demnn..."(bace damn dalam slank orang niger)


so, bila anak-beranak ni bekerjasama antara satu sama lain, hubungan mereka yang agak renggang sebelumnya jadi makin erat. si ayah mula memahami keinginan si anak yang betul-betul passion dengan muzik, seni dan si anak pula sudah faham mengapa si ayah betul-betul nak kan anaknya sambung belajar.

cantik gilerz awek nie!
tgk dalam big momma!

komen aku pasal cerita ni ialah cerita ini memang bayak unsur pengajaran, funny elements, cerita yang ringan dan pasti tak dapat lupa dengan jokes yang merepek-repek.hahaha. u guys yang belum tengok lagi, silalah tengok eah? ajak kawan-kawan tgk, ag seronok!

sebelum balik kolej, kami pergi tengok orang main pingpong. fuiyoo, hebat gilak depa semua main! aku sangat teruja dengan kehebatan-kehebatan pakcik-pakcik yang main tu. aku dah pernah main pingpong sikit2 memang susah nak kejar bola yang ringan lagi laju tu, tapi hari tu aku tgk pakcik2 tu dah boleh bajet bola pingpong tu nak ke mana bila pihak lawan pukul.


en capang

aku pun cakap lah dengan dia
"hebat betul kan pakcik yang baju biru tu main? pandai dia bajet bola pergi mana."
en skeleten dengan bangganya cakap
"orang dapat kalahkan dia hari tu main. dua kali orang kalahkan dia masa tournament hari tu."
dalam hati aku
"pergh"


walawei, lame dah tak tgk kau main





siti masitah

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: