sila tengok dan click

Jumaat, 25 Mac 2011

sentap hati MAK nok!


http://www.emocutez.com
assalamualaikum.

semalam masa balik ke kolej, aku ada nampak sekumpulan lelaki dan perempuan betul-betul kat simpang ke kolej serumpun. dari jauh aku tengok, laa apesal lah diorang ni semua berkumpul kat tepi-tepi tu? tak ada tempat lepak yang okay sikit ke? kan susah nanti orang nak belok-belok.


pastu bila teksi yang aku naik tu dah hampir dgn mereka, barulah aku perasan yang rupa-rupanya ada motor seorang student perempuan ni ada masalah. aku rasa minyak moto dia habis lah. sebab nampak tempat duduk motok tu dibukak. aku tgk ada dua motor student lelaki berhenti situ.

student2 lelaki tu tolong student perempuan yang kehabisan minyak tadi la. alahai baiknya lah lelaki yang sebegitu rupa. aku nak kata yang aku suka dengan attitude budak lelaki yang tolong-tolong macam ini. ada satu hari, kawan aku, pika dia pun cerita ada budak lelaki tolong betulkan tayar motor kak suria. masa tu pika dengan kak suria g naik moto sama-sama.

alahai, baiknye. thehehe. aku suke tengok budak lelaki yang tolong-menolong dengan budak perempuan. hahaha. adoi, apa lah aku cakap ni. ye lah selalu kan budak lelaki ganas, gila-gila, tapi bila diorang nak tolong orang tu, nampak lah juga semangat diorang tu yang membara nak membantu(eheh, xde lah membara pun, tapi yang penting ikhlas)


alahai, sukenye! tapi bukan macam ni.
hambek kesempatan namanye!


aku cepat tertarik dengan lelaki yang tunjukkan attitude macam ni.hahaha. bukan tertarik suke kat dia ke, syok kat dia ke, ehh tak ada, tak ada. maksud aku ialah aku suka lah lelaki yang mcm tu wujud kat dunia ni. hahahaha.



P/S: cuba kira perkataan 'suka' dalam entry aku kali ni.
miahahaha!

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: