sila tengok dan click

Rabu, 2 Mac 2011

Coldplay X&Y


hai, assalamualaikum.




Trying hard to speak
And fighting with my weak hand
Driven to distraction
So part of the plan

When something is broken
And you try to fix it
Trying to repair it
Any way you can

I dive in at the deep end
You become my best friend
I wanna love you but I don't know if I can

I know something is broken
and I'm trying to fix it
Trying to repair it anyway I can

Oooohh, oooohh
Oooohh, oooohh

You and me are floating on a tidal wave... together
You and me are drifting into outer space... and singing

Oooohh, oooohh

You and me are floating on a tidal wave... together
You and me are drifting into outer space

You and me are floating on a tidal wave... together
You and me are drifting into outer space... and singing

Oooohh, oooohh
Oooohh, oooohh


assalamualaikum. aku giler addict dengan lagu nie!ah! ekcelli addict dgn semua lagu COLDPLAY. tiap-tiap malam pasang kaset COLDPLAY kat rumah.ada sesapa yg suke gak tak lagu ni? pertama kali dan mungkin kali terakhir aku beli KASET COLDPAY. (zaman sekolah, tak ada duit wo nak beli CD.)

sangat berbangga sebab ada KASET tu sampai tayang-tayang kat class, siap letak bawah lapik meja, tiap2 hari dtg sekolah mesti nampak kulit album(ala, yang dalam kaset tu). design album tu dah la smart.hari-hari dok tatap muka band kegemaran aku ni. sampai en skeleten pon kutuk aku. aku menci die tem dalam class dulu! mulut celupaq abes!


uhuh. unik kan?

tatap hari-hari dalam class tapi still tak paham2

aduh!bila kenangkan zaman sekolah, aku memang lagi pelik. sorang-sorang je addict gile dgn COLDPLAY. tak ada kwn pun yang suka dgn COLDPLAY. so, tak ada la nak kongsi gosip-gosip pasal COLDPLAY. hahahaha!


P/S: rinduuunye zaman persekolahan!!

arigato sebab baca.
:)

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: