sila tengok dan click

Khamis, 3 Mac 2011

that is why i sayang KTP

http://www.emocutez.com


assalamualaikum semua. :)


KTP paling bersinar. :)

okayy, nampak tak, nampak tak? yesss, anda bijak. disebabkan kolej aku, iaitu KTP (Kolej Tun Perak) sangat strategik, meh aku cite pasal kolej aku. what the ayat? (alamak!tertiru en skeleten!) yessza, first of all, my kolej is very near to the foodcourt place ( the Putra FC ). it is take a few minutes to reach the foodcourt, so unbelievable! hahaha.

the second one is because my kolej also really near to kelinik ( the PKU ). FYI, i really like to go to the PKU. why? sebab aku rasa bila aku dah sakit sikit pon, aku musti pergi PKU. aku dah bayar yuran, so memang sangat rugi kalau sakit tak pergi sana. fot those student yang didn't like to go PKU, you must rajin-rajinkanlah diri pergi. kalau tak, u olls rugi. aku tak rugi. :P

KPZ ( Koej Pendeta Za'ba) pun nampak macam dekat dgn FC and PKU, tapi depa kena naik bukit yang agak mencabar ( yeke?) sebab tu aku lukis garis lengkung di situ. bukit tandanye. hehe. kat kolej aku tak perlu nak kena panjat bukit cenggitu. *SUKE*

haa, tempat tunggu bus pun dekat area FC je. so, jalan kejap, dah sampai tempat bas.thehehe. seronotnye laa duduk KTP. i love KTP! thehehe. tempat nak tunggu bas KTM pun area situ jugak. haha, kadang-kadang sian gak ngan kolej lain especially yang kat KOSASS ke, KMR ke, mang lah kena jalan lebeyh. takpe, boleh exercise. :)



P/S: kesimpulannya, I LOVE STAY IN KTP EVEN TOILET KAT BLOK LEKIR MEMANG CANTIK(tangan di dada, mata pandang ke atas)

p/s: tadi terjumpa budak yang berlakon teater. tahla, ase teruja sebab masa dia berlakon sangaaaat somel. upenye die pun amek MULTIMEDIA juga. leyh jumpa lagik!



siti masitah
arigato sebab bace
:)


so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: