sila tengok dan click

Khamis, 18 November 2010

kerana cik nadia tag, saya jwb jugak wlopun kate nak break sebentar

http://www.emocutez.com


apa benda yg paling penting dalam hidup?
Nyawa

benda terakhir yg korg beli guna duit sendiri?
ape ek?oh!coklat cadbury+susu ideal(nak wat kopi susu kat rumah, saya kan suuuke sgt kopi!)
and gule2 tamarind(wat bekal nak p kedah t.hikhiks!)teruje ye saya!

tempat ingin melangsungkan perkahwinan n tema perkhwinan?
saya rasa saya xfikir lagi walopon saya sangaaaat xsabar nak kawen!hehe!kat rumah dahlah!kang jemput tah mane2 susah plak org kg nak dtg kan??

adakah korang sedang bercinta sekarang?
yesz!

berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
insyaAllah selama-lamanya.

novel/buku/majalah terakhir yg korang beli?
erm WANITA!ihiks

antara mak n ayah mana lebih mesra?
ayah mungkin?

namakan org yg korang betol2 nak jumpe dalam hidup?
erm org yg baik-baik

adakah korang basuh baju sendiri?
lau KTP ahha, rumah = masuk mesin

tempat yang korang betol2 nak pergi?
beluuum pk

pilih satu,peluk atau cium?
nak due-due.ngeee

3 benda tentang org yg tag korang?
pernah 1 matrik dgn saya(duduk depan tu dlm kuliah.haha!)
rumaah kuning.yeay!!
aktif gitew

benda yg korang sayang sgt2 dlm hidup?
benda?ape ek?semua benda baru dpt kot?

lagu paling suka n selalu dengar?
skang ni Maher Zain
okey tu aje kot

bila tarikh lahir n kat mana sambut tahun lps?
26 ogos '89.huu.nak bagi saya adiah ker?
tahun lepas xde pape sambutan. (-__-)

blogger korang nk tag?
weyda yahya,ai, cik ni sa, cik asmaa, en kimi, en thezul, en ryan, cik ayu eh eh dah lah.
dan sesape ye. eh cik yul



phew,
siti masitah.

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hey i am suuper boy

Ni Sa berkata...

ahahah. nice. zaman2 skola dulu slalu jwb soklan2 cenggini. terimbau memori zaman mnghingus2 hahahah

citah bukan mazid berkata...

haha...seronok gak kdg2 menjawab..tapi lau da byk kali, penat jugak nak jawab