sila tengok dan click

Rabu, 17 November 2010

sekolahHHku



http://www.emocutez.com


hai hai.sekali lagi post blog macam saya xde kije nak kena wat kan?hehe.assalamualaikum. dan juge selamat malam. tadi melawat-lawat home kat fb, then ternampak lah kwn-kwn n senior lame2 yg dah lame tak nampak pas saya meninggalkan sekolah SMK SAAS kat KAJANG sane.hoho. ape? xpenah dgar name sekolah tu? erm beselaah. tu lah sekolah paling jauh penah saya pergi.(banyak sangat ea sekolah awak citah?) thehehe.


saya tak pasti laah kan apakah saya ni masih diingati oleh rakan2 lama n senior or junior. hoho. selain daripada perubahan nama panggilan saya(cewaah, cam artis plak??) saya tak taulah penampilan saya ni masih lagi sama di waktu saya sekolah menengah. eh eh tak lah, means if dorg leh kenai ag muka saya skang bile sekilas pandang je ke.


tp yg pasti saya masih ingat lah jugak fews of senior n junior yg ada masa di SAAS dulu.hoho. it's a mistake bila saya xsuke mengumpul gambar2 lame masa zaman mude-mude dulu. lau tak mesti dah bole post kat cni kan?hehe.skang laah baru banyak gambar nak amek pastuh dah tak larat nak tgk kat fb tuuh.sighhhh (-___-)'





ape2 pun saya merindui kwn2 sekolah menengah saya dari form1 sampai form3. saya susah sgt nak berjumpa dengan kalian semua.hope kite xputus contact okay?dpt tgk status korg kat fb pon kire ok laah jugak.thehe.





saya ialah siti masitah, mazid, jid,citah. im still me!
dont 4get, have a tumblr n add me okay!




citah dan mazid
siti masitah

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: