sila tengok dan click

Khamis, 4 November 2010

nak jugak,nak jugak!




guess,bendahara is stand for?




argh!saya x tahan!saya nak gak menulis!
haha.tahan punya tahan, konon bile blogging nih banyak masa saya terbuang, tapi memang dah already terbuang kayh.stady blom ag.


pikiran sangat celaru, macam2 saya pk, saya belom stady ag, kawan2 nak tukar kos yg sounds cam interesting to me la, erm erm, nak kuar esok lah, hafal itu ini.aish!serabott!saya x pandai nak menjaga diri. .

inilah model2 umah kuning


huhu.xper, saya tak mau cite kesedihan-kesedihan serta keserabutan. saya nak cite yg heppy2 jer.
ahad yg lepas,
30 oktober '10
pagi-petang

kolej saya, iaitu Kolej Tun Perak telah mengadakan satu event yg diberi nama KEJORA.

masa perbarisan.cute kan?



KEJORA ni kira-kira macam sukan kat sekolah laah.haa, mesti korang2 rindukan zaman sukan kat sekolah dulu kan?masa zaman sekolah dulu saya pernah masuk rumah sukan warna UNGU(pelik je), HIJAU, dan MERAH.tapi selalunya saya x masuk apa2 acara pon. sukaneka ja masuk.OK lah kan?

semua rumah ada!

saya bukan nak wat statement yg poyo atau menjengkelkan, tapi saya selalu dapat rumah sukan yg hebat2.Alhamdulillah.lagipun, saya bukan terer pon nak lari laju2 lompat kauh, blabla.
erm KEJORA yg saya rasakan baru pertama kali dibuat kat kolej saya ni sngat best!

para penyokong yg tak penat2 menyokong termasuk saya!


owh, saya rumah KUNING.1st time dpt umah sukan warna ni(if not mistake la).saya x sangka plak saya dapat umah kuning.bukan apa, mcm ade kena-mengena skit2 dgn saya plak.yelah, awak2 pun tau kan blog saya ni yang berwarna kuning, dan banyak juga lah menda lain saya suka pilih warna kuning except for clothes and accessories!


so, pasni saya akan teruskan memilih warna kuning.yey!hehe.kat sini ada beberapa gambar yg saya amek je dari fb nadia, gamat, n others.bagi kamu, maaf ya saya amek dari kamu.kay?

adik-adik perbarisan.roomate saya paling kiri,hadapan


antara orang2 kuat BENDAHARA


nampak x saya?

tahniah yanie!

mereka yg kuat berlari!


mereka yang sangat kuat berlari!

eh eh ada ijau plak.itu budak sebelah bilik saya, cik ki

congrats tok nunano!die org paling kuat selain dari press!


buat warga KTP, kamu semua mesti sudah buhsan tgk gambar2 lebah dari bendahara.
sorry yup?tapi saya nak kata, SAYA suka KUNING! pasni majlis BBQ plak, sabtu ni kay?hehe!
sayang kamoo semua!
so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: