sila tengok dan click

Isnin, 8 November 2010

satu setel




phew!
tadi baru je abes jwb exam software engineering. saya xpuas hati sangat sebab bnyak yg say tak tahu dari tahu. em erm, selalu pon camtuh jugak, lau x macam mane selalu dpt markah yg separuh jer?



tapi yg seronoknya arini saya dapat bukak blog.hehe.I miss u my blog.. :)

hehe.arituh saya dan kwn2 iaitu cik ki dan asmaa dan kimi g Bukit Ekspo. nak release tensen kononnya.haha.kitorang mkn2 kat depan tasik.hehe.tapi xamek pun gambar kat tasik.ape la kan?


bekal kitorang bwk, kimi belikan pisang goreng n keropok lekor



len kali boleh amek gambar lagi.hehe.dah dah.masitah jom study!





sempat bergambar. :)





yg rindu awak, blog
siti masitah
so, apa pendapat anda tentang entri ini?

2 ulasan:

kimie berkata...

NICE... nti g lag eh..
kta lambung kacang lg..

Tanpa Nama berkata...

chill out!