sila tengok dan click

Ahad, 14 November 2010

KLCC kuciwa


http://www.emocutez.com

after this do not promote any new movie to me okaay.please take note this everybody.


okeyh sape2 yg nak tahu harini saya pergi KLCC semata-mate untuk mununtun movie. eh movies lah pasal balun 2 cerite. saya jadi sgt semangat untuk menonton movies if my frenz told to me movie yg dorg tgk tuh sangaaaaat best or best gileeer. seriously saya got excited bcuz i believe u, my fren. :)


maybe sebab saya punye ke-excited-an tuh melampau-lampau, so saya sgt2 mengharapkan movie yg saya nak tgk pasti best.nak jugak rasa mcm mana rasanye kwn leyh kata cite tuh best. kan?kan?kan?


huhu.malangnye, saya rase movie2 yg telah direkomenkan kat saya biasa je.huu.memang skang xde cite best kot?huhu.saya kecewa.habes RM 26ku!!grrr!ops ops.maaf lah, tapi citer yg saya tgk harini biase je.OK lah daripada xade.tq lah ye en skeleten temankan saya.



harini saya bantai tgk 2 movie.kental sungguh masitah!tah lah mungkin sebab KLCC tu xseswai untuk kami berdue nak bershupping kot.haha.saya sampai KLCC dlm pkul 10.30 mcm tu laah.awal kan?punyelah bersemangat nak keluar!(assignment saya lupekan kejap, maaf ahli-ahli grup database especially pika. :( )



citer 1st yg kami tgk ialah TAKERS.urm, okay saya suke bile bab rompak-merompak ni!haha. eh eh tp dlm realiti xsukelaah.bile tgk movie je saya suke sokong yg bad guys!haha.agpon cite ni lebihkan kat ahli-ahli perompak tu.so, dorg nampak mcm baik laah.pulaknye polis pun muke bengis kot.


mereka hensem

cite ni pasal 1geng perompak yg telah dikhianati oleh bekas ahlinye sendiri. bekas ahli geng ni namenye GHOST.senang nak ingat nama die kan?kan?oklaah, dorg ni ade strategi2 sendiri nak merompak.itu interesting for me!tapi xdpt lawan ocean eleven n sequence2 laah.tu lagi GEMPAK!kwn-kwn ade lagi tak cite2 rompak2 yg best camtu ag?saya nak tgk!!



okeyh citer num 2 plak ialah SKYLINE.okay bab ni saya sensitip skit!huhu.kalau korang nak tgk, boleh but just jgn lah berharap cite ni terlalu best, nanti hancur harapan, mcm saya. isk.. -____-" tahlah no komen, n tak nak byk sgt komen pasal cite ni.lau tgk cite ni ending pnyelaah grrrrrr....yg penting ade alien, tah kenape tetibe nak makan OTAK manusia sebagai makanan atau watsoever lah.korang tgklah sendiri.kalo nak try tgk cite ni p lah tgk hari selase or rabu ke, bwk kad student spya xmembazir duit korang tu kay?huhu..kecewaaa


erm.erm


okay atas tu antara beberape recommended movie yg diterima oleh saya.kat sini saya nk gtau ag satu movie yg telah direkomenkan oleh kwn2 kat saya but still cant attract me to say "best gilleerrr" or " best sangaaaaaaat!"


cite ni best.but not like my expectation.dats it


PAPADOM.saya bukanlah xsuke langsong atau benci gile cite ni.cite ni best but just maybe sbb saya terdengar kwn2 siap tgk sampai 3 kali tuh beb!mestilaah kite rase cite tuh lain dr yg lain serte best gilakk kan?kan?tp citer tu biasalah bagi saya ni.huhu.tak tahulaah kan cite cam mane yg saya rase best gilleee kan?eh eh ade, MEGAMIND(maybe sbb sblm tgk saya xsuke n tak nak tgk, tp bile dah tgk tersuuuke sgt!!)



i love u mr megamind!!


erm erm.citerasa org kan lain-lain.ade yg minat fiction, cintan-cintun or other else laah.huhu.kesimpulannya:

1) after this do not promote any new movie to me okaay.please take note this everybody.

2)citerasa org lain-lain

3)my expectation is not like ur expectation ok. note that masitah!


tq teman!(argh!cicken pox!!)




telah tgk dua movie,
siti masitah

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: