sila tengok dan click

Selasa, 7 Disember 2010

agak lapuk


gambar teruje mase kat atas feri nak g Pangkor!

ni pon!



assalamualaikum kawan2!thehehe.lama nye saya x menulis.mlm ni saya tulis puas2!(kalau larat). pada tanggal erm 22 hb 11 harituh,saya dan rakan2 iaitu kami dari SKUAD 5 telah pun membawa diri ke Tupah, Kedah selama seminggu(pergh?!) then ke pangkor 2hari.erm erm.saya rase ramai kwn seblog saya sudah menceritakan pasal kem kali ni.contohnye yg saya ada baca, nunano pny blog pun dah tulis(wey ape ayat nie?)


yg kat KEDAH

1. belajar teori dan praktikal pasal peta, kompas, cara serang musuh dlm HUTAN.
-nampak cam bese2, tapi korg trylaah masuk hutan yg kat Gunung Jerai sana.pergh.sampai saya terkena kutu.uhuk2, bagi kwn2 yg tahu ape mksudnye, senyap jelaah!


gugurlz yg poyo..suuke sgt masuk kamera


en salim, serius kelas en best!

tp series class teori mengantuk!

bile praktikal asek bergambar pulak!haha!


2.kitorang duduk se-berek.
-skuad 5 duk di bwh 1 bumbung yg sama. which saya rasa saya suuke sgt sebab dpt lihat mcm mane kwn2 saya bile di mlm hari.jeng3!. ade yg gayot lah, ade yg mandi tgh mlm la(ade ke?), ade yg pakai losyen la. gatal2 ag.uiks.best!


ni senior dari skuad 4.cian dorg xdpt pergi dgn skuad2 dorg sebab dorng ni ade praktikel dulu.



dah mls nak ckp byk2, penat mate korang!


malam penutup

karoke memang wajib

muke saya kepenatan dan xsabar nak tido dlm bus!

yg kat PANGKOR


kitorng beli baju ni on the spot.haha!


1.excited sebab kitorang hanya bercuti2 tanpa sebarang program dilakukan kat situ.wow!
-duduk kat chalet,(maaf ya kwn2 yg xsebilik, ape2pun sebilik di berek ag best!)
depan mata je pantai yg memanggil2.hoho.


1st tem tuh tgk burung2 ni dekat2!

saya hitam laah


2.ke-bot-an . ke-jalan-an
-kitorng iaitu saya, nyda,eza, kak ima n kak fad g nek bot dgn kos hanya rm15 pusing2 satu pangkor dan dpt jumpe DAFI gtuw!

safety first.(dari kiri, kak ima, nyda,saya, eza, n kak fad tgah amek gmbar)


teruuje naik bot

bersama abang jurugambar kami

best2!

eww!lintah laut tuh!

yeah!lompat!

tokong cine

kedai keychain!

kedai topi.kitorg beli tau!

abg jaz yg sporting serta anaknye yg coolz!

pakcik taxi yg baeek!

-kitorng jugak g round 1pengkor dgn taxi cuma serendah rm10 per head, dan jalan2 byk tmpat.yey!sgt teruje!


then balik upm.byk sgt benda yg happens, termasuklah wat pertama kalinya saya menjadi skuad leader untuk sehari.thanx kwn2 skuad5 for ur coperation! really love u gurlzz!!



cerianyaaa..

erm
dah g KEDAH n PERAK sekaligus,
siti masitah

credits to kak yana n guslia n sape2 jelaah.saya amek gambar dari kamu..

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

4 ulasan:

Shahida berkata...

Wah! gunung jerai dan tupah adalah sangat dekat dengan UiTM saya! hihi.

citah bukan mazid berkata...

haha.yeke?pernah pergi air terjun kat sana tak?
phew, jauh kot perjalanan ke tupah dari upm..hoho

Shahida berkata...

pernah pergi Tupah once. Tapi gunung jerai tengok dr jauh je. Hehe.
Takpe2 jauh perjalanan tinggi pengalaman. Aik? =D

citah bukan mazid berkata...

hehe!situ best tapi ade pacat!eww!
plus ade babi hutan gitew,,haha..
skang still study kat situ ag ke?