sila tengok dan click

Isnin, 20 Disember 2010

kebahagiaan dalam perpisahan

http://www.emocutez.com

assalamualaikum semua.kelmarin(18 hb) dan semalam(19hb) kat rumah saya ade kenduri kahwen.siapa kahwen?SAYA lah!haha.eh eh bukanlah, salah taip plak, akak saya lah.saya panggil die kak ijah.huhu,ni lah akak yg last kawen dlm family saya.tinggal abang dan saya je belum.thehe!


inilah pelaminnye.simple,tapi saya suuuuke sgt!

kak ijah dan due org kwnnye yg sama opis!

ayu je die

xde apelah nak cite sangat, yg penting semua nya berjalan dgn lancar dari mula hingga akhir. Alhamdulillah..tapi sejujurnye mule2 saya suke akak nak kahwen sebab dah lame rumah saya xwat majlis2 nih.tapi dah lepas(means skang ni) erm erm. sedeyh lah. :(serius sedeyh plak bile tgk akak dah xde kat umah skang nie sebab die ikut hsband g umah belah mertue.huhu.

antara hantarannye.saya xlarat nak upload sumer

rilex ah citah, dah mase die nak kawen laa.erm, betul tuh!so saya kena terima kenyataan ini yup!hehe.itulah baru betul kebahagiaan~ dalam perpisahan.chewah!mcm lagu shahir kan?hehe! its okayla,saya takmau sedeyh2 ag, jom tgk gegambar nak?

eh anak2 buah(2 drpd 7,yg len xlarat nk upload.ngehe)

mase akad nikah.ayah yg jd walinye...

inilah husband kak ijah tercayang

tgk tuh, heppy je.okeyh saya xsabar nak kawen!

huhu~


ops, ni gambar nikah jelaah.ade mase saya taruklah gambar die kawen ye..hehe.bye!



nak kawen jugaaak,
siti masitah
so, apa pendapat anda tentang entri ini?

8 ulasan:

Unknown berkata...

kau nak kawen?
keje dulu!
ko kawen lamabt sbb lahir lambat dari aku..hahaha

Bungasunti-Maternityandnursing berkata...

haha nk kawen jugak? best kn dpt kawen dgn org yg kita nk

citah bukan mazid berkata...

haha!yelah2 aku kompol duit manyak2 dulu lah baru kawen.haha!


haha..fatihah,memanglah best lau dpt kawen dngan pilihan kite.lalala~

ANIS HJ SUKARTI berkata...

next tyme citah plak ek.. hehehe

~KimiE~ berkata...

pergh... mewah....

tigrismalaya berkata...

cantekk pelamin..

yul.mahamad berkata...

hahahaaa.... citah kawen, aku p noe.... bawak hadiah baek punya....

citah bukan mazid berkata...

haha
pyah:haha..tuh yg xsabar nak kawen, dpt hadiah!hehe

tigris:cantek ken?saye pun suke!

kimi:bese2 je weyh

nadz:hehe,lambat lagilaaa