sila tengok dan click

Ahad, 12 Disember 2010

tabiat pelik saya

http://www.emocutez.com



assalamualaikum.thehehe.erm saya rasa saya nak bagitahu la kat sini benda pelik yg menjadi tabiat saya dan saya tak malu nak bagitau orang ramai.haha!(ramai ke wey?)



saya pon xpastilaah kenapa saya suke wat mende2 ni.dah itulah diri saya kot?thehehe.saya suke makan.suuke sangat!thehehe,especially bile makanan yg jenis xberkhasiat sebab tulah yg sedap!hahah!okeyh berbalik kepada topik yup citah.



1) saya suke men-ciom dan memakan KOPI
-ini tabiat yg saya xdapat nak elak bile saya terjumpe kopi di rumah.kat hostel pun wat jugak!haha.saya lebih suuke KOPI berbanding NESCAFE.ups.tapi baru2 ni saya baru beli nescafe dan baunya sangaaaaatlah sedap!tapi bile makan xsedap sangat. lain plak bile makan kopi, kopi berbau sedaap dan rasa pahitnye pun sedaap.haha.apelah tekak saya ni kan?mak kata masa die mengandungkan saya, die pun suke ratah KOPI!


nescafe yg baru lebih men-dalam aromanye~



2)saya suke memakan BERAS

-ni pun salah satu tabiat pelik sayasetiap kali nak masak nasik.haha!saya suke memakan beras yg sudah dibasuh, ianya lebih lembut.tapi kadang2 bile saya rasa nak kunyah something, saya makan je beras mcm tuh aje.tahla, bukan xsedaap tau tapi rasenye mcm neutral.yellah, beras xkan masin kot?kan kan?thehe

3)saya suke men-ciom kotak,buku,jalan tar,petrol, dan papan serta seantero dgannye.
-haha!saya rase ni xlah pelik sgt kot.ade jugak yg suke bau2 seperti ni.kan?kan?ke saya je nie?huhu.gagagaga.peliknye citah!

erm,,cedaapnye!




hahahaa.ape lagi yek?saya sambunglaah lain kali kalau saya dah teringat balik ape je benda pelik yg saya suke buat.haha!



yg pelik,
siti masitah


so, apa pendapat anda tentang entri ini?

2 ulasan:

Unknown berkata...

tabiat makan kopi..cium kopi..tar jalan dah mcm tabiat saya nihh..hahaha..saya mengandung pon makan biji kopi..sedap sangat..hehe

citah bukan mazid berkata...

hehe...yeke??okay sy xdelah pelik mana kan sis?? ade je org wat cam nie..tapi agak rare lah kan.. :P