sila tengok dan click

Rabu, 15 Disember 2010

shout award n rumah kat BL



http://www.emocutez.com


saya dapat awrd harini.thehehe!selain dari itu, saya juga dapat rumah baru kat BL(blog larian).hehe!im soooo excited sebab dah bertambah follower dlm masa terdekat ni! TQ sgt kawan2ku sume.u guyz very de cool blog(ehm mcm minuman coolblog favourite saya tuh!) cedaaaap cangat!!!okey kite cite pasal award yg telah ditag oleh due kawwan sekolah saya yg ensem iaitu aisyarina dgn weyda!syg sngaaat dgn kamu sume.

inilah awardnye.so chuumell kan?kan?


saya kena jawab ni..

SIAPA YG BG AWARD NIH???
kawan sekolah saya, weyda dan aisyarina

APA KOMEN ANDA TENTANG BLOG YG BG AWARD NIH?
weyda:blog yg santek,ringan(sebab tu suke snggah),topic yg best!
ai:blog yg pink die tu, kekure die yg cumel, dan cumel jugak.

BLOG YG SLALOO ANDA SINGGAH?
erm,bnyaak,especially yg suke wat topic yg lain dari yg lain.
dan juge kwn2 sekolah,matrik dan universiti.saya suke korg

AYAT YG SLALOO ANDA TINGGALKN DI SHOUTMIX ORG?
hye,dan TQ!

TAGKN KPD 5ORG BLOGGER!
cik azlia
en kimi
cik nano
cik yanie
dan cik safiyah



tuu rumah saye!


okeyh ni cite pasal BL.aritu saya dan isik borang(thehe!) kat BL ni supaya ditempatkan di rumah BL.now saya dah dpt n no umah saya ialah 137. :)hehe!kepada rakan2 housemate saya, selamat berkenalan yup.rajin2 lah ziarah.insyaAllah ada masa saya singgah jugak ye kwn2?serta jiran2 jugak.heppy to know u guyz laa!hehe.



sekarang saya lebih heppy ber-blogging tapi mungkin pasni saya akan update blog xslalu sngat sb ada masalah BB ni ha.(ekcelli ni BB akak saya.keh3.)so sorry lah if after this saya xdapat nak update blog nie.huhu.


saya
siti masitah
so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: