sila tengok dan click

Ahad, 12 Disember 2010

BEN ASHAARI BLOG LIST 2011


http://www.emocutez.com
assalamualaikum semua


1.Letak header blog BEN ASHAARI
-saya dah letak.thihi!

2.Tajuk BEN ASHAARI BLOG LIST 2011 dan link ke entri ini..
-saya dah letak jugak!

3.Sehari berapa kali update ?
-erm kalau ada internet, banyak kali sgt dlm sehari.tapi kalau xada internet, uhuh.xde laah

4.Sila jawab dalam 100 patah perkataan .. Kenapa nak berada dalam blog list di Blog Ben Ashaari ..
-saya nak berada dlm blog list di Blog Ben Ashaari kerana saya tahu blog ni memang bnyaaak follower dan saya nak orang ramai view saya dan saya akan view awak balik.serta menjadi follower korang jugak.haha!isk.gile jujur statement saya nih kan?by the way, saya rase ni contest ni laah yg paling senang nak masuk kot. :p!






saya,
siti masitah
so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: