sila tengok dan click

Ahad, 12 Disember 2010

trip to KL


http://www.emocutez.com



along tgah amek gmbar.saya comot!

assalamualaikum.selamat malam kawan2.pada tanggal 5 hb 12 saya dan 2orang akak serta 6orang anak2 buah pergi ke rombongan ke Kuala Lumpur.saya ni g juz nak menjaga dorg ni saja dan itulah sebab tiket di taja.okay.haha!

ini rombongan yg telah dianjurkan oleh tadika PASTI anak buah saya iaitu yg bernama Muhamad Luqman Hakem.ape2 pun saya ikut aje.beselaah kan bawak budak2 pastine dorang ni bising2 dalam bus serta lagu iringan yg dimainkan kat dlm bus pon lagu kanak2.huhu.yelaah, xkan nak pasang lagu Lady Gaga kot?


naseb bek budak2 ni xbanyak sgt kerenah.saya yg datang lambat adelah!haha.destinasi yg kami pergi xbanyak sangat, iaitu KL Bird Park, Taman Orkid, erm ape ag ye, patutnye nak g Masjid Negara unfortunately mase tuh jalan ditutup sebab ade demonstrasi.



saya dan anak2

burung merak

akak saya.memang berani!

wow!!

tgk tuh!burung merak yg nak mtk aiskrim magnum kat akak2 saya!

tem ni dah sampai taman Orked

saya mls nak amek gmbar anak buah.dorg pun tgah sbuk main.


okay anak2 buah saya memang sangaaat nakal sampai dah xlarat nak kejar dorg dlm bird park tuh.naseb bek akak saya dapat jumpe dorg.huhu.erm disebabkan gambar yg diambil menggunekan kamera yg bersaiz besar imejnye, so memang saya malas lah nak upload byk2 sebab sangat lambat laah!(sebenarnye saya malas dan ngantuk)



siti masitah


so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: