sila tengok dan click

Selasa, 28 Disember 2010

saya indie tau!

http://www.emocutez.com

assalamualaikum semua.okeyh citah, stop ushar2 blog orang.okeyh2!korang nak tau tak, saya dulu2 suke sangaaat dengan band indie tau.sebenarnye mcm ni, name blog saya kan citahloveindie, so ase mcm xkena plak bile xde elemen2 indie dlm blog ni.thehehe.kat sini saya beritau sikit2 je pasal indie ni.

ape itu indie?india ker?hoho..dari pengtahuan saya, indie ni adalah nama saingkatan daripada indipendent.indie ini memang dah ade lame dah kat Malaysia, tapi kat international pun ade gak.mane2 pelusuk pun ade musik indie ini.

antare contoh band indie yg ade kat tanah air(means yg otai) ialah o@g,(my pevret band! owh!) butterfingers, erm ape ag yek?saya dah lupe laah.ahha, ACAB.tp saya banyak dgar musik2 dari o@g n BF(butterfingers) ja.

sape sangke radhi comel je tem nie.tgk tuh ade Qi(destinasi bajet) bekas drummer oag

dulu2 ngetop nih!ape tah tajuk lagu tuh, tapi dak lelaki suke nyanyi lagu tuh.headbanging ah lau dga!

erm saya rasa saya telah dipengaruhi oleh abang saya lah.tapi die xde pun perkenalkan band2 indie kat saya, tp saya rasa mang indie musik seswai dgn jiwa saya pada masa tu.saya sangaaat suke!tem tuh, sekarang pun jugak saya xde banyak kwn yg suke indie2 ni.so xde lah nak borak2 pasal indie.

penangan o@g telah memwatkan saya tersangat2 addict die mereka.actually saya suke(admire) kat Radhi.hukhuk.betul saya suke die.kire jatuh hati + kipas-susah-mati gak dgn Radhi serta lagu2 die.nape saya suke o@g?

saya hemsem!

1.radhi hemsem!
2.radhi cute!
3.radhi sgt selamba, saya tingin nak jadi slumber mcm die, tp xboleh.saya gugup.
4.suare sangat sedap tau.
5.lagu pelik, seswai dgn saya yg pelik.
6.lirik xpaham.tu yg saya suke.jehjehjeh.
7.pasal radhi punye rambut lawa woi!

tapi sejak beberapa taun yg lepas, band indie telah melonjak-lonjak popularnye.tahle nape wey. so skang ni banyaaak gilak lah band indie.tp sesetangah band indie yg saya tak suke, kadang2 tahpape sangat.ade gak band indie baru2(baru saya kenal) saya admire.contohnye:

1.the times
2.pesawat
3.joanna & co
4.bittersweet.yeah!!
5.hujan(how come i forgot!!?)
6.nanti dah ngat saya gtau ag.hehe.
7.estrella!(love sangattt!)

estrella

hujan.owh basah-basah!

korang suke tak indie?please curahkan komen anda bagi sesapa yg gemar indie especially o@g. haha.xkesahlah sape2 pown.kongsi2 ckit kat saya.citahlove indie!


citahloveindie
siti masitah
so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: