sila tengok dan click

Ahad, 12 Disember 2010

blogwalking lah pulak.


http://www.emocutez.com





1)saya dah letak banner. :)

2)saya dah jadi followers BL(bloglarian)

3)saya suka berblogwalking kerana saya nak tgk mcm mana kwn2 blog yg lain di sekitar dunia menulis dan nak tahu ape yg mereka lalui dlm hidup dorang.bosan lah asik dgar citer kwn2 yg dekat2 ni aje.lagipun saya nak tambah kenalan kat dunia blog ni.sebab saya ini hanya gadis biasa sahaja.haha!okey dah siap!
4)saya nak tag kat cik aisyarina, en kimi dan en zul.haha!nanti saya akan taruk mende ni dlm blog dorunk.haha

kawan2, click kat sini kalau nak tahu mcm mana cara nak join contest ni. HARAP MAAF, TAPI SAYA XDAPAT NAK COPY CARA2 NAK JOIN BENDA NI SEBAB MOUSE BERMASALAH AGAKNYA.KEPADA EN FURDUNESIA JUGA, HARAP MAAF.


siti masitah
so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: