sila tengok dan click

Ahad, 12 Disember 2010

BEN ASHAARI ke?

http://www.emocutez.com


wow!eh eh assalmualaikum.thehe!saya sangaaat teruja ni pasal bile cek2 tadi ade sorang lagi saya dapat follower baru.saya xdelah cek lagi sapa yg follow saya tuh.so g lah blogwalking sorang jap.haha.


then tetibe ase nak tgk sapa new follower saya tuh.rupe2nye abg BEN ASHAARI lah!haha!so saya skang sgt teruje!haha!walaupun baru hanya saya difolow oleh abg BEN bi pun saya dah cukup teruje!haha!haha!




bukan ape pun, saya ni teruuuuje sebab saya baru je stat folow memfolow, ushar2 blog abg BEN ni.boleh tak saya cakap saya baru je kenal die ni?haha.padahal followers die dah nak 6K tuh.haha.jangan boo saya.thehe!


secara jujurnye saya xkenal pun abg BEN ni, tapi saya sgt kagum dgn die sb dapat ramai gile follower dlm masa setahun lebih ckit jer.saya rasa saya buat buat blog ni ag awal dari die pun follower xsampai 50 ag.SADiS! (-__-)'


okay,ape2 pun saya suke abg BEN!(apesal tah aku gune abg BEN, bajet mude je aku ni!)now muud is TERUJA!hakhak!wokeyh bole tak saya cakap blog saya tambah lebih sempurna dgn ke-folow-an die ni.haha!(tolonglaah citah!)




masih teruje,
siti masitah

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: