sila tengok dan click

Selasa, 25 Januari 2011

antara dua. mana yg patut aku pilih?



salam. aish,, mana satu gua nak pilih nie!!? yang sana da memanggil-manggil, yg situ dah terpekik-pekik. aish..aku kompius lah antare korg berdua. kenapalah korang berdua menjelma sekaligus dlm kepale hotak aku ni? kenapa sekarang?

di saat aku sedang mengawal nafsu untuk menghindar-kan apa2 perkara buruk yg tak diinginkan, kamu berdua telah berjaya menggoda aku. ahh, sampai hati kamu berdua! sampai hati membuat aku tak keruan.

runsing diri aku ni pikir pasal kamu berdua! tadi aku dah terpegang-pegang kau yg di sana, tapi bagusnya diriku mampu menahan NAFSU. sesudah itu, aku tidak malu-malu pulak mahu berjumpa dgn kau di situ, aku dah bayangkan mcm-mcm bile aku dgn kau, di situ.

owh! mengapa kamu berdua suka meng-konfiuskan aku? why? aku mahu kau yg disana, dan aku mahu juga kau di situ! ya, aku memang tamak! sangat TAMAK bila aku berjumpa kamu berdua dlm masa yg sama!

ya Tuhan, tolonglah berikan aku petunjuk. untuk pilih yg mana satu lebih baik, di sana kah atau di situ kah atau aku lepaskan ke-dua-duanya atau aku memiliki kedua-duanya tanpa sesiapa yg tahu? aku pasti yg Esa mahu aku lepaskan kedua-duanya, tapi keinginanku melonjak-lonjak mahukan kamu berdua!

aku yg bermasaalah

aishh, mana satu aku nak ni. yg di sana murah, yg di situ pulak jual mahal ckit. tapi aku lebih suka yg di situ. u awesome u know! ihik, di situ telah menggoda aku lagi! DAMN you! masalah ini xakan selesai sekiranya aku xmembuat tindakan secepatnya. okay, aku rasa aku mahukan kau, yg di situ! ........ dan kau juga di sana! YEAH!!


P/S: di sana ialah shawl bulat-bulat n di situ ialah skirt labuh hitam.


inilah di sana
gambar-ayunar.biz

inilah di situ
tp warna itam




baru puas!
siti masitah

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: