sila tengok dan click

Sabtu, 8 Januari 2011

berkawad.anda berpeluang ke?

http://www.emocutez.com

assalamualaikum.tgah wat ape tuh?saya?saya sedang mendengar lagu SENYUM.thehehe.thanx to RYAN sebab bagi lagu ni.memang sangat COMEL lah lagu nie!especially "senyum sikit nak tgk lesung pipit, kalau tak ada pun aku maseh mahu cubit!"hehehe.<----mood comel sb lagu SENYUM ni. :)


harini hari sabtu.ye, tau pun sabtu saya dah kena bangun seawal 6.15am untuk bersiap-siap nak g senamrobik.hahaha.i bet u all mase tu sume tgah tidow dgan syoknye!its okey, saya suke senamrobik yg telah dihandle-kan oleh sarjan Yob.sebelum tuh, perkara wajib iaitu berlari.argh. lari?saya memang sejak azali xsuke berlari. but, tadi pagi saya berlari(means berjogging) agak tidak sempot.wow!im impress with myself lah! bukan nak bongkak ke hape, but dah agak jauh berjoging, my stamina still okay, at least xdelah tercungap2. a big thanx to PGA! give them a BIG clap now!yey!



mggu ni baru pertama kali berkawad.hm, pertama kali berkawad pakai baju uniform. seluar saya sudah ketat.argh, nak tak nak gune aje lah seluar ketat untuk berkawad. syukur Alhamdulillah, cuaca harini sangat mendung.thehehe. :) siap ade hujan renyai-renyai gitu. xadelah muke saya yg memang dah gelap ni bertambah gelap. sekarang masa adalah sangat penting di SUKSIS.yelah, skang alwayz kena punctual kalau tak kena round satu padang kawad.eh,, besar tau padang kawad?!sejak taun baru, semua ada azam baru, n now peraturan pun baru jugak.


masa mula2 nak terima beberapa perubahan baru, memang lah ada ase something yg xkena pasal kita belum biasakan. tgklah nanti after a month or two, maybe perubahan-perubahan baru ini akan menjadi common to me n also my frenz.kan kawan-kawan?sejak berehat sebulan daripada menjalani latihan kawad, tadi saya dapat lepaskan rindu kat awak tau!thehehe.ade ke org rindu kawad? walaupun berkawad dlm beruniform, tapi saya sangat berpuas hati dgn pencapaian saya harini. saya dah lakukan yg terbaik dlm kawad.s


aya hentak kuat-kuat, saya hayun tangan paras-paras.pergh, lepas tu sakit kaki dan lenguh tangan.kah.kah.kah.xpe, janji saya puas okaylah. malam ni memang letih, so saya decide nak tidow awal ckit cuz esuk pun kena bangun awal disebabkan saya mahu menjelajah KLCC.if terjumpa esuk, sile lah tegur saya ye?(bajet aku ni dikenali la plak kan?)thehehe.saya dah lame x berfoye-foye, dan saya nak tgk wayng!hm,, cerita ape tu saya belum tentukan.


P/S:kawad tu xganasz tau?



hari yg meletihkan walau terasa puas dlm diri,
siti masitah
so, apa pendapat anda tentang entri ini?

3 ulasan:

yul.mahamad berkata...

waaaa.... rindu nk kwd.....

Atiq berkata...

kawad best!!!dulu masuk kadet polis time kat sekolah and mmg minat kawad..tapi bila dah masuk u, xda masa nak join..huhuhu

citah bukan mazid berkata...

yul:thehe..jgn jelesz..tapi lau kawad jek sepanjang 3tahun, ko pasti akan penat.haha~


atiqah:tau xpe!best kan?tapi letih gak ah..