sila tengok dan click

Jumaat, 14 Januari 2011

im a shopaholic?


assalamualaikum.saya sangat heppy. tahu mengapa? sebab saya dpt shopping harini. tahu dgn sapa? saya dan diri saya aje. tahu apa yg lebih bahagia? saya dpt mencapai AZAM saya la.thehehe. azam yg paling hampeh untuk tahun ni, iaitu menghabiskan DUIT!




apa-apa pun saya sukelah harini!oh ye, sejak-menjak ni saya dah suke sangat tgk cite SHOPAHOLIC. korg tahu kan cite tuh?hehehe.cite tuh pasal sorg perempuan yg sangat ceria dan suke BERSHOPPING guna kad kredit.



die xsengaja ter-shopaholic!

sampaikan pengutip hutang susah sangat nak cari die disebabkan dia selalu ada je helah nak elak dari pengutip hutang. yg ni saya tak suke lah.hm, cite ni kelaka, comel, ringan, CANTEK, colourfull, best semualah!

mggu ni je dah 2 kali tgk tau.hahaha.dah la bosnye hensem. :) baik plak.aish, beshnye dapat bos mcm tu.hehe.oh ye tadi saya dapat minum air COOLBLOG. wink!wink! :) huhu, dah 2 mnggu mengidam coolblog, akhirnye dapat jugak pekena ice blended perasa HONEYDEW n two scoops PEARL.nikmat...

yg honeydew sedap!


P/S:sedapnye!sedapnye!yummy!aish, mood rindukan en skeleten lah pulak.eh tak pe lah!



girl green scarf,
siti masitah(bajek miss bloomwood plak!)

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: