sila tengok dan click

Selasa, 4 Januari 2011

Suksis

http://www.emocutez.com

assalamualaikum semua.hape khabar?hehe.bagi sesetengah warga kolej KTP, kalau malam selasa mcm ni diorang mesti ade wat samting.nak tau kitorang wat ape?sape aje yg terlibat?semestinye lah warga KTP yg amek SUKSIS.haha.malam2 mcm ni mesti diorg tgah menyiapkan accessories uniform diorang yg bakal dipakai esuk pagi.

banyak juga keluhan yg saya dengar sebab perhimpunan pagi esuk.ada yg kata malasla, da lame tak bangun pagi la(saya lah tuh!), tolong kejutkan esuk lah, ada yg xpercaye esuk poling pun ade! almaklumlah dah lebih sebulan tak menjalankan aktiviti2 mcm ni(bangun pagi, mandi pagi) tu yg rase kekok ckit tu.hahaha.

even saya sendiri pun berharap esuk saya dapat bagun pagi(bangun pagi means dlm 5.45am yup)selain daripada kelihatan kemas memakai uniform, kasut potong(which is our formal shoes) mestilah nampak licin je.(but mine alwayz not!)sebab esuk dalam barisan, pegawai2 akan cek pakaian anda, sama ada kemas or tak.

hoho.nampak mcm strict plak?eh tak lah,sometimes it feels fun bcuz antara kite sesama kwn bertanyakan penampilan diri kite sebelum di cek.contohnye, "eh eh barray aku okey tak?" or "lencana aku senget ke?", n many more.seronok kan?satu lagi masa tulah dapat bergosip2 sesama kawan.thehehe.

ucapan saya untuk esuk ialah selamat berjumpe dan selamat memakai uniform especially untuk budak Skuad 6 yg saya rasa inilah kali pertama mereka pakai g ke class.em teringat dulu-dulu masa 1st time pakai g kuliah.semua mata memandang kami yg berpakaian uniform!

terus diorg ckp "wow, polis!", even lecturer pun dah ingat dah muke-muke kami yg pakai uniform. haha,malu je kadang-kadang.okeyhlah, thats all for now.wish u all have good day tomorrow!selamat bangun pagi!hehe

1st time kitorang pakai uniform.sume nampak pelik sebab xreti nak gayakan tudung suksis



uniformal,
siti masitah
so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: