sila tengok dan click

Isnin, 3 Januari 2011

my passion

http://www.emocutez.com

azam baru saya:

1. nak beli baju yg santek2!
2. nak beli anak tudung mcm2 kaler!
3. nak beli accessories yg somel2!
4. nak beli skirt.(thehehe)!
5. nak beli cardigan yg somel2 jugak!
6.nak beli cotton shawl banyak2!

macam mana nak realisasikan azam ini:

1. g cari kat butik yg area SS kecik.situ banyak collection even fatin liyana pun promote kat blog die.yey!
2. UPM slalu snagat2 ada wat car-boot sale gituw.pakaian, accessories n watsoever berry the update tau!kiranya fesyen mengikut peredaran semasa.saya suke!
3. Times Square dekat je kot..haha

azam2 ni memang senang saya nak realisasikan.can't wait!haha!(pastu dah beli xpakai-pakai, simpan je wat pekasam.)adoi.saya memang suke membazir.do i look like i care? ngeh ngeh ngeh.enough. kwn2 please b enjoy wif 1 of my favourite song called "unintended".done!


P/S:wahai en skeleten aka en azam, please don't b mad bcuz of my new azam ni.haha!



azam,
siti masitah
so, apa pendapat anda tentang entri ini?

2 ulasan:

♥ 미스 kiera ♥ berkata...

perghh...
terbaek la azam baru dye.
jmpe awk lam list blogger baru.
hit me back yeah!
da folo awk...=)



PAKAI shawl?
jum join ni...



http://owlkieranaa.blogspot.com/2010/12/kami-dan-shawl-contest.html

citah bukan mazid berkata...

hehe..okeys..inshaAllah saya masuk..hehe