sila tengok dan click

Isnin, 24 Januari 2011

terima kasih :)

http://www.emocutez.com

salam semua. :) selamat pagi. ahad hari tu mak ayah akak n abang ipar aku datang. hehe. masa mereka otw nak dtg tak ada rase ape2 tapi bila dah sampai, rase mcm terharu plak. sobs... eh dah le tuh!

walaupun dtg sekejap, tapi aku ase best sangat. al-maklum la bukan senang mereka ni singgah sini. yg mak ayah aku kalau ari ahad je mesti sibuk g undangan perkahwinan. yg akak aku plak, dah kawen, mestila sibuk nak jage hsband dia.


aku syg family aku. urgh!


so, aku ase sgt teruja bila dorg dtng, siap beli2 makanan n air kat depan kiosk KTP gitu. haha. yg bestnye mak aku bwk kan bekal makanan. letak makanan dlm polisterine je. dah mcm beli kat Putra foodcourt lak.

hahaha. sebab mereka tau aku ni PEMALAS, so bila aku abes mkn, terus buang aje. x payah nak basuh2 bekas. effisien kan? tapi bhye gak guna plsterine. selalu aku guna daun pisang n npaper yg mcm bgkus nasik lemak.


akak n abg aku yg bertanggungjawab bwk ibu ayah aku.


huh, terima kaseh ibu, ayah, kak ijah dan abg fuad. kite(aku bahasakan diri aku kat umah) sungguh hepy ahad haritu sebab dpt dua bungkus nasik lauk plus duit belanje. hahahaha! bile mereka da balik, rase cm sedeyh plak. :(



P/S:naseb bek depa bagi aku duit, memang kat dompet tggal rm2 ja.TQ!


sayang kamu!
siti masitah

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: