sila tengok dan click

Isnin, 17 Januari 2011

sudah citah! SUDAH!


assalamualaikum.entry kali ini nak menyatakan bahawa hati saya sudah mengamuk. hm, mengamuk bukan pasal apa, tapi pasal saya non-stop membeli-belah. ya, shopaholic saya jelasz kelihatan oleh kerana mahu mencapai azam hampeh saya untuk tahun ini.

wanita tak dapat dipisahkan dengan perhiasan-perhiasan diri. terdapat beberapa faktor mengapa mereka gemar dengan perhiasan2 yg cantik, menarik dan tertarik itu. sebagai contoh, rakan saya ada memberitahu, dengan make-up, dia menjadi lebih yakin.ye lah yakin nak bercakap dgn komuniti.


maaf, sebab curik gambar ni.contoh gadis2 yg nice!


selain daripda itu, seorg gadis suka memakai pakaian dan shawl yg nice supaya dirinya nampak lebih menarik dan seterusnya dapat menonjolkan diri mereka yg sebenar. it is! bukan itu je,bile memakai shawl or anything yg nice2, gadis itu boleh dikatakan berani mencuba.

hmm, dah mcm wat kajian plak ayatku di ats nie. tapi, bila dok asyik nak beli itu, beli ini, beli shawl kain cotton, beli reben2, beli seluar, beli baju, cardi-nya lagi, mau habes duit si gadis itu! hmm, itulah yg hati saya dok mengamuk ni ha.

adey, asyik ikotkan sangat pasaan, nak itu ini, kenala ikutkan duit yg ada jugak. masitah, kau ni dah la xada PT, biasiswa apatah lagi. ish.ish.ish. nasib baik elaun SUKSIS ada, boleylah ko nak beli-belah skang nie.haha.

"dah-dahla tu masitah, esuk jgn nak pegi lagi bazar-bazar tuh, terus je balik kolej. ko tu bukannya guna sangat benda2 lagha yg ko dah beli. kalau ko pakai, xpe jugak."(kata-kata hati saya yg tak kasik beli-belah lagi.thehehe)apa-apa pon, azam hampeh saya dah termakbul dlm masa 2-3mggu je baru menjelang 2011. whatthefish betoll lah kau ni citah!arghh..(dah beli mcm2 sampai tak-tau nak pakai yg mana satu)



P/S:untuk student UPM, g lah kat CIMB tuh, banyak shawl yg lawa2 dan murah-murah!thehe!susah tau nak dapat!(hepppp!)

take note: post ini saya nasihatkan untuk diri saya sendiri aje.korg yg lain, nak shopping g aje!hahaha!



sudahlah citah
siti masitah



so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: