sila tengok dan click

Rabu, 5 Januari 2011

GA saya nak phone casing




http://www.emocutez.com

assalamualaikum.haihh contest lagi.haha.xperlah sekejap je n senang je kot.contest ni bernama GA saya nak phone casing.untuk syarat-syaratnye, sile tekan SINI ataupun tekan gambar ye?

FYI, saya ni xadalah selalu sngat pun pakai phone casing, tapi memandangkan casing ni berwarna pink seiringan dengan phone saya yg pink, so saya mau! saya mau!

hahaha.sebelum ni saya ada phone casing yg diberi free-of-charge oleyh yan semasa hari raya aidilfitri aritu.memang xsangka lah boleh dapat hp casing bile g raya umah die.kami siap amek gambar bersama2 dgn casing yg free tuh!hehe!

gambar kenangan dpt phone casing free!

itu antara salah satu kenangan pasal phone casing ni.haha.walaupun xperlu, tapi saya mau! saya mau cerite jugak kan.thehehe.erm, mcm2 jenis phone casing saya ada, tapi belum ada yg jenis berkait punye.

memang nampak lain dari yg lain lah kalau pakai yg kait punye kan?pernah nampak ke?saya belum pernah nampak lagi kawan-kawan sekeliling saya pakai, thats why saya mahu memiliki phone casing tu.theehehe.


saya nak phone casing kerana it's PINK u all!haha.saya xkisah pun apa warnanya.saya nak phone casing sebab saya belum ada phone casing version KAIT punye, jadi saya rasa saya patut memilikinya sebelum rakan-rakan saya guna dan ingin mendengar pujian daripada rakan2 mengenai phone casing saya itu.saya mau menang!



yg benar,
siti masitah

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

1 ulasan:

therosputih berkata...

menarik...pegi raya dapat casing...hhehehe...lastly, gud luck dear...thanks for join in...