sila tengok dan click

Ahad, 2 Januari 2011

" LUCKY FOLLOWERS ~ SAYA MAU HADIAH"



http://www.emocutez.com

assalamualaikum semua! apa mcm class harini?okay tak?saya ada 1 class je wat masa nie.tadi belajar pasal etika pengkomputeran. dapat lecturer yg agak suke cite tentang pengalaman die masa bekerja dulu.seronok jugak!haha.okayy, enough.


harini cerita pasal contest yg di-buat oleh housemate saya di BlogLarian iaitu cik sheyla. nak join pasal boleh dapat DUIT! $.$ haahaha.mata duitan masitah.kalau nak join contest ni just click kart SINI aje.dekat gambar tu pon boleh.

saya mau hadiah!haha.really excited tatkala menulis semasa hujan renyai2 di kolej.sungguh syahdu perasaan saya.eh eh what the?okay terus terang aje saya nak menang!semoga saya lah follower yg lucky tuk dapat hadiah tuh!yey!saya mau!saya mau!

untuk cik sheyla, keep contact wif me ye, maklumla kite kan housemate. kan? kan? hehe. oh baru saya perasan, contest ni xada tarikh tutup n ag satu xmintak untuk tag kawan2.tapi saya nak tag jugak!haha.xkesah!boleh kan?

cik safiyah
cik weyda
cik aisyarina

harapan saya untuk contest ni semuga saya bertuah, dan menang dan dapat hadiah.haha.(harapan tinggi menggununong ni!)thehehe.:)



hoping to b a lucky gurl this year,
siti masitah
so, apa pendapat anda tentang entri ini?

4 ulasan:

Unknown berkata...

waaa...mekasih join..haah..housemate kene kipas lebih2 lau nak adiah..hekhek

citah bukan mazid berkata...

haha!tau xper!lalal~

Lulu Caldina berkata...

good luck

citah bukan mazid berkata...

tq lulu!
:)