sila tengok dan click

Rabu, 19 Januari 2011

mungkin bila tingkat atas dah susah nampak muke kot?

http://www.emocutez.com

ni entry hari THAIPUSAM.

assalamualaikum. erm erm mood agak heppy sebab harini cuti la. selamat HARI THAIPUSAM bagi warga hindu! hari ni pun saya nak g keluar dgn 3 lagi rakan saya yg saya kenal masa matrik dulu. ha, nak tau sapa? fidza, rara n qist. nak tau mcm mana kitorg kenal2? sila click SINI. memang kelaka dan saya xakan lupekan detik2 perkenalan kami.

owh ya, xlama lagi kolej KTP yg saya duduk ni ada wat EVENT. DUNIA nama singkatannya dan nama panjangnya apa ya? aha, Dulu, Kini & Selamanya(dah mcm politik plak?) ignore je semua tuh. antara satu event yg ada dlm DUNIA ni ialah Open Block. Open Block ni kire mcm rumah terbuka, sebab budak2 blok lain dlm kolej KTP dijemput hadir untuk makan2 tgk persembahan, nyanyi2 kat block yg terlibat.

adoi, susah nak paham ye? kira mcm rumah terbuka setiap blok la. anyway, blok Lekir which yg skang saya stay ni adalah block pertama yg wat open blok ni.(pening tak?pening tak?) hahaha. so disebabkan hari ini cuti, so malam semalam kami adakanla meeting blok untuk menyiapkan tugasan2 yg diberikan.

okeyh, baru intro sudah panjang. masa saya mula2 masuk universiti ni, saya sangat MALAS nak join hape2 pon aktiviti kolej. ye, series! tau apa yg telah merubah saya sedikit-sebanyak? erm, cam ni citenya.

adala satu event ni masa saya 1st year, saya dah bagi nama untuk involve dlm persembahan. kena kumpul merit lau nak stay kolej.huhuhu. then, nama dan num bilik saya dah bagi, tapi tiap kali perjumpaan, saya tak turun. saya tidor aje. betul. saya pemalas sebab sebelum tu saya xpenah join hape2 kat MATRIK.

nak jadikan cite, sedang saya sedap2 tidor dlm bilik



P/S: seriesly gua nak kena STOP jap pasal harini gua sibuk. ada discussion di petang jumaat then Open Blok di waktu malam. nanti sambung ag.thanx for reading!




so, apa pendapat anda tentang entri ini?

1 ulasan:

aisyarina_ai(^_^)\/ berkata...

thaipusam semalam lah! hahah..